گروه : اقتصادی /

شناسه: 4855

10 فروردین 1403 11:30

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به میزبانی شهرستان گنبد کاووس؛ نخستین همایش خبازان سراسر کشور در گلستان برگزار می شود

شهرستان گنبد کاووس در شرق استان گلستان، میزبان نخستین همایش کشوری خبازان سراسر کشور می باشد که با حضور مدیرعاملان شرکت‌های تعاونی مراکز استان‌ها و رؤسای اتحادیه‌های مرکزی استان‌ها، برگزار خواهد بود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از کاسب امین؛ نخستین همایش کشوری خبازان، که برای نخستین بار در سطح کشور به میزبانی استان گلستان برگزار می شود، با حضور مدیرعاملان شرکت‌های تعاونی مراکز استان‌ها و رؤسای اتحادیه‌های مرکزی استان‌ها در شهرستان گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این همایش بزرگ کشوری، در روز پنج شنبه 23 شهریور ماه در گنبد کاووس ، خیابان خیابان وحدت شرقی ، سالن همایش شرکت تعاونی نانوایان برگزار می شود.

در همین راستا، "محمدرضا حجی‌زاده" در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تایید برگزاری این همایش بزرگ کشوری در گلستان، اظهار کرد: در این همایش مدیرعاملان شرکت‌های تعاونی مراکز استان‌ها و رؤسای اتحادیه‌های مرکزی استان‌ها حضور به هم خواهند رساند.

وی در پاسخ به این سوال که هدف از برگزاری این همایش کشوری در گلستان چه می باشد، تصریح کرد: در این همایش قرار است درباره نرخ نان با مسئولین سراسر کشور تبادل نظر کنیم.

"حجی زاده" در پایان با بیان این مطلب که این همایش در ساعت 8 صبح روز یاد شده برگزار می شود، خاطر نشان کرد: ما خواستار تأسیس یک اتحادیه کشوری هستیم تا پیگیر مسائل و مشکلات نانوایان سراسر کشور باشد.

گفتنی است، شهرستان گنبد کاووس در شرق استان گلستان واقع شده است و به عنوان قطب تولید گندم در کشور محسوب می شود.qaboosnameh142

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو