شناسه: 7991

10 فروردین 1403 02:26

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

قدردانی از 53 معلم نمونه گنبدکاووس

آیین تجلیل از 53 معلم نمونه گنبدکاووس در شرق استان گلستان روز پنجشنبه همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم ( 12 تا 18 اریبهشت) با حضور فرماندار ویژه و برخی مسوولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از ایرنا، دراین مراسم که روز پنجشنبه در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد، امام جمعه شهرستان در سخنانی با تبریک روز معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری گفت: شان و منزلت معلمی آنقدر رفیع و بلند است که صاحبان دیگر مشاغل به آن غبطه می خورند.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع معلمان، اضافه کرد: این سخنان حکیمانه درخصوص جایگاه و منزلت معلمان و نیز تحلیل سند 2030 و اهداف پشت پرده غرب نشان داد که این سند اگرچه در ظاهر ممکن است مطالب زیبایی داشته باشد اما روح آن، وابستگی است.
حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: درمقابل این سند، سند بنیادین تحول نظام تعلیم و تربیت قرار دارد که مظلوم واقع شده است.
وی گفت: ابعاد مختلف سند تحول نظام آموزش و پرورش بایستی با کار پژوهشی و تحقیقی برای معلمان و خانواده ها تبیین شود تا برخی مشکلات موجود در نظام تعلیم و تربیت رفع شود.
به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز با قدردانی از تلاش فرهنگیان شهرستان برای ارتقای شاخص های نظام تعلیم و تربیت درحوزه های آموزشی، پرورشی، فرهنگی و ورزشی و کسب موفقیت های قابل توجه درسطح ملی و استانی، براستمرار این تلاش ها تاکید کرد.
عبدالقدیر کریمی همچنین گفت که کمیته برنامه ریزی فرمانداری ویزه گنبدکاووس در چند سال اخیر سهم اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش این شهرستان را از 30 میلیارد ریال به 145 میلیارد ریال افزایش داده است.
کمال الدین نظرنژاد مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز به نحوه انتخاب 53 معلم نمونه این شهرستان اشاره کرد و گفت: از این تعداد سه معلم به عنوان نمونه استانی و یک معلم به عنوان نمونه کشوری معرفی شده است.
درپایان این مراسم معلمان نمونه گنبدکاووس، باحضور در گلزار شهدای امامزاده یحیی بن زید (ع) این شهرستان نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
آموزش و پروش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق گلستان 72 هزار دانش آموز و حدود چهار هزار فرهنگی دارد.
/3039/1648
انتهای پیام /*

نویسنده :

نظرات
آرشیو