گروه : اقتصادی /

شناسه: 8354

09 فروردین 1403 21:05

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرعامل شرکت گاز گلستان : قبوض کاغذی گاز در گلستان حذف شد

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از آغازفرآیند حذف قبوض کاغذی گاز در استان خبر داد.

به گزارش  قابوس نامه به نقل از گلستان ما؛ محمدرحیم رحیمی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی شرکت ملی گاز ایران، نسبت به طرح حذف قبوض کاغذی گاز ، با هدف بهبود کیفیت و توسعه خدمات الکترونیک به مشترکان و صیانت از محیط زیست، از آذر ماه امسال، این طرح در استان گلستان هم آغاز خواهد شد.

وی افزود: این شرکت در اجرایی کردن این طرح  همزمان با سایر شرکت های گاز استانی، بستر و زیرساخت‌های لازم  را ایجاد کرده و توانسته زمینه های اجرای این موضوع را  فراهم کند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان تصریح کرد: در حال حاضر اطلاع رسانی جامعی هم از کانال های مختلف تبلیغاتی، شبکه های  مجازی  و رسانه ای در سطح استان صورت پذیرفته  و از ابتدای آذرماه این فرآیند همزمان با سایر استان ها اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر همراهی و همکاری مشترکان گاز طبیعی به منظور سهولت در انجام  این طرح شده، بیان کرد: مشترکان جهت تکمیل و ثبت اطلاعات خود (کدپستی، شماره اشتراک و شماره تلفن همراه) می توانند با یکی از روش ها  شامل، مراجعه به سایت اینترنتی شرکت گاز استان گلستان، ارسال (شماره اشتراک*۱) به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۹۴، تماس با شماره تلفن ۳۱۹۴ و ثبت شماره تلفن همراه و شماره اشتراک گاز و کد پستی،  مراجعه به ادارات گاز شهرها اقدام کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو