گروه : سیاسی /

شناسه: 8470

10 فروردین 1403 01:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آخوند میرابی: شیعه و سنی مدیون رشادت‌های شهید سردار سلیمانی هستند

امام جمعه اهل سنت بندر ترکمن با تأکید بر اینکه شیعه و سنی مدیون رشادت‌های سردار سلیمانی است گفت: تحکیم وحدت و ادامه دادن راه شهدای مقاومت یکی از نشانه‌های وحدت و همدلی است.

آخوند میرابی: شیعه و سنی مدیون رشادت‌های شهید سردار سلیمانی هستند

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، آخوند عبدالجبار میرابی صبح امروز در گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور یادمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است اظهار داشت: شهید سردار سپهبد سلیمانی نماد واقعی خدمت به اسلام و خلق خدا بود و برای همین طبق وعده الهی خداوند نیز محبت او را در دل‌های مسلمانان نهاده است.

وی با اشاره به حضور پرشور و شکوه مردم شهرهای مختلف در مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت به‌ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سردار سپهبد سلیمانی گفت: مردم با این حضور قطره‌ای از دریای ارزنده خدمات این شهید بزرگوار را جبران کردند.

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندر ترکمن با تأکید بر اینکه شیعه و سنی مدیون رشادت‌های شهید سردار سپهبد سلیمانی است، بیان داشت: بصیرت، فهم و شعور و حضور پرشور مردم ایران بسیار چشمگیر بود که باید به نمایندگی از علمای اهل سنت گلستان از تمامی مردم قدردانی کنم.

وی گفت: اتحاد، انسجام و همدلی مسلمانان از مهم‌ترین دغدغه‌های شهید سردار سپهبد سلیمانی بود و حالا این وظیفه ماست که در این راه استقامت و پایداری کنیم.

آخوند میرابی افزود: تحکیم وحدت و ادامه دادن راه شهدای مقاومت یکی از نشانه‌های وحدت و همدلی است. اگر بخواهیم قرآن را در جامعه محقق کنیم باید با اتحاد خود در مقابل خواسته‌های دشمن قیام کرده و عزت و شرافت ملی خودمان را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه همه مسلمانان به‌ویژه علما و روحانیون شیعه و سنی است. علاوه بر اتحاد و همدلی می‌توانیم عظمت و شوکت همه مسلمانان را رقم بزنیم و  توطئه‌های دشمنان را رفع و دفع کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو