گروه : اجتماعی /

شناسه: 8679

10 فروردین 1403 09:46

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:  مدارس گلستان فردا برای رفع اشکال دایراست/اینترنت «شاد» رایگان شد

مدارس استان گلستان همزمان باسراسر کشور از فردا 27اردیبهشت به مدت یکماه برای رفع اشکال و با رعایت پروتکل های بهداشتی باز است.

به گزارش  قابوس نامه به نقل از گلستان ما؛ احسان گوهری رادبا اعلام خبر فوق در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این مدت کلاسی برای تدریس نخواهیم داشت لذا فقط دانش آموزانی که اشکال درسی دارند به مدارس مراجعه کنند.

وی افزود:برای جلوگیری از تجمع دانش آموزان لازم است تمهیدات برگشت به منزل را در کوتاه ترین زمان توسط خانواده ها اندیشیده شود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش گلستان،  بیش از ۵۰ درصد دانش آموزان استان از سامانه شاد استفاده می کنند و بخش دیگری هم آموزش ها را از تلویزیون و یا درسنامه و جزوات پیگیری می کنند.

گوهری راد  متذکرشد: با بازگشایی مدارس، آموزش ها در شاد و شبکه های تلویزیونی متوقف نخواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درس محتوای کتاب به دانش آموزان تدریس شده است، بیان کرد: تلاش کردیم با آموزش های غیرحضوری همه محتوای کتاب را به دانش آموزان ارائه دهیم.

گوهری راد همچنین از رایگان شدن اینترنت سامانه شاد  از پنج شنبه 25 اردیبهشت ماه خبرداد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانش آموزان، گفت: امتحان پایه دوازدهم که نهایی است، به صورت حضوری و از تاریخ ۱۷ خردادالی ۱۶ تیرماه با رعایت مسائل بهداشتی برگزار می شود. در پایه نهم هم چون هدایت تحصیلی و انتخاب رشته مطرح است آزمون به صورت حضوری برگزار خواهد شد اما در سایر رشته ها تصمیم گیری با خود شورای مدرسه است که ارزیابی به چه شیوه ای انجام شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو