گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8151

10 فروردین 1403 13:49

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس: 2250 نفر روز در اردوهای جهادی بسیج شرکت کردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: از ابتدای امسال 2250 نفر روز در شهرستان گنبدکاووس در اردوهای جهادی بسیج در عرصه های مختلف خدمت رسانی شرکت کردند.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: از مجموع این آمار 1200 نفرروز در اردوهای یک‌روزه ،500 نفرروز در اردوهای 3 روزه، 400 نفرروز در اردوهای 7 روزه و 150 نفر روز در اردوهای 10 روزه شرکت کرده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به وقوع سیل در ابتدای امسال در گنبدکاووس عمده فعالیت های اردوهای یک روزه در بخش کمک به پاکسازی مناطق سیل زده، انتقال سیل زدگان به مناطق امن و پخت غذا و توزیع غذا ، پوشاک ، اعزام تیم پزشکی و توزیع دارو با کمک گروههای جهادی سایر شهرستان ها و امثالهم بوده است.

فرمانده سپاه گنبد ادامه داد: این خدمات رسانی بسیج به طور مداوم ادامه داشت و در مرحله بعد در قالب اردوهای سه روزه در توزیع بسته های غذایی و مایحتاج خانواده های سیل زده و همچنین لوازم اولیه و افطاری در مناطق سیل زده خدماتی را ارائه شد.

وی همچنین اضافه کرد: اعزام گروههای مشاوره و فرهنگی و همچنین بکارگیری تیم های جهادی برای جمع آوری کمک به سیل زدگان نیز از دیگر اقدامات سازندگی سپاه در این مدت بود که در این بخش ها نیز با برگزار اردوی جهادی 7 روزه و همچنین 10 روزه توانستیم خدماتی را به مردم عزیرمان ارائه کنیم.

سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور خاطر نشان کرد: بسیج همواره آماده ارائه خدمات بی منت به مردم به ویژه مستضعفین است و در این مسیر رسالت خود را به انجام خواهد رساند و در حال حاضر نیز همگام با سراسر کشور گنبدکاووس نیز در طرح ملی جهاد همبستگی اقداماتی را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو