گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8369

10 فروردین 1403 11:00

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندار ویژه گنبدکاووس: تشکیل بسیج از حکیمانه ترین تصمیمات ابتدای انقلاب است

 فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: بسیج یکی از اثرگذارترین و حکیمانه ترین تصمیمات در سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی برای تثبیت و پایداری نظام است که حضرت امام(ره) گرفتند.

به گزارش قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج که از 30 آبان ماه آغاز و تا 6 آذر ماه ادامه داد با عنوان این مطلب تصریح کرد: شاید اگر تشکیل بسیج اتفاق نمی افتاد در صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی و تحقق بسیاری از شعارهای منطقه و بین المللی دچار مشکل می شدیم.

وی همچنین اظهار کرد: یکی از بزرگترین جلوه های صداقت، دلسوزی، عشق و علاقه به انقلاب و مردم ، بسیج است که حقلۀ پیوند بین مردم عادی و طیف های مختلف مردم و حوزه هایی است که وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان های انقلاب را برعهده دارند.

image 2019 11 19 16 38 6 724 8s8

کریمی با عنوان این موضوع که بسیج و بسیجیان مصداق اخلاص و و علاقه به انقلاب اسلامی هستند؛ بیان کرد: هر جا برای مردم اولویت داشته و دارد در صحنه با حاضر است که مهمترین آن در دفاع مقدس بود و اگر این حلقه نبود دفاع مقدس با این عظمت و سرافرازی و اقتدار به پیروزی برسد و در بین حوزه های بین المللی و کشورهای استکبار شأن نظام اینگونه حفظ شود.

وی یادآور شد: بسیاری از ناآرامی و شیطنت های داخلی و خارجی در ابتدای امقلاب اسلامی به برکت وجود بسیج در کنار سایر نیروهای امنیتی کشور و مردم دفع شد و مردم این باور را دارند که هر جا مشکلی پیش آید بسیج در کنار مرد است که سیل اخبر یکی از مصادیق آن است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: در جریان وقوع سیل یکی از زیباترین پیوند های ناگسستنی بسیح و مردم به نمایش گذاشته شد و وظیفه ما مدیران نیز این است در کنار بسیج و بسیجیان باشیم و ثابت کنیم رویکرد ما نیز مبتنی بر تفکر بسیجی است و با این تفکر که یکی از آثار پربرکت آن است و اتحاد و همدلی موجود در شهرستان ما نیز منبعث از تفکر بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: بسیج شجره طیبه ای از مردم و برای مردم و با مردم است که در طول انقلاب اسلامی خوش درخشیده و با تقدیم بیش از 85 هزار شهید در کنار سایر قوای نظامی در دفاع مقدس نقش آفرین بوده است.

سرهنگ رمضانعلی قاسم پور تاکید کرد: بسیج همواره بدون هیچ چشمداشتی و بدون منت در عرصه های خدمت گذاری از جمله کمک در هنگام وقوع بلایا و حوادث طبیعی و غیر مترقبه، حمایت از نیروهای مسلح، تقویت وحدت و همبستگی ملی، ایجاد آمادگی دفاعی در مردم و امثالهم حاضر بوده است و امروز هم شاکریم که مردم ما در هر خط و مذهب و قومی بر سفره بسیج همه با یکدیگر همدل هستند.

وی یادآور شد بسیجیان ما شبانه روز در کنار سایر نیروهای امنیتی برای ایجاد و حفظ آرامش مردم عزیز ما همواره حاضر هستند و امیدواریم مدیران ما با تقویت تفکر بسیجی در این مسیر همچون گذشته همراه و همدل باشند.

قاسم پور همچنین با اشاره به " 40 سال خدمت، جهاد و شهادت به عنوان شعار امسال هفته بسیج اذعان کرد: انتظار ما این است در کنار اهمیت باطن کارهای مرتبط با این روز نسبت به فضاسازی شهرستان تلاش ویژه شود و ادارات برنامه های خود را به دبیرخانه اعلام کنند.

فرمانده سپاه گنبدکاووس ، غبارروبی مزار شهدا، یادواره آبروی محله ، جنگ شادی در مناطق طرح شهید شوشتری ، راه اندازی میز خدمت در مصلی نماز جمعه ،دیدار با خانواده های شهدا و امام جمعه شهرستان و رونمایی از یادمان های شهدا در چند نقطه شهر را از جمله برنامه های این هفته برشمرد و گفت: اجتماع شکوه اقتدار بسیج مهمترین برنامه هفته بسیج است که 5 آذر در مصلی نماز جمعه برگزار می شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو