گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8371

09 فروردین 1403 23:27

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به مناسبت هفته بسیج اجرا می شود؛  بیش از ۱۷۰ برنامه فرهنگی، هنری و بصیرتی در گنبدکاووس

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: در هفته بسیج بیش از 170 برنامه فرهنگی ، هنری، بصیرتی در قالب 40 عنوان در سطح شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود.

به گزارش قابوس نامه، رمضانعلی قاسم پور، در نشست خبری هفته بسیج با  عنوان این مطلب افزود: برنامه های هفته بسیج از 30 آبان ماه با عطرافشانی گلزار شهدای امام زاده یحیی بن زید(ع) آغاز می شود و با دیدار با ائمه جمعه ، شرکت در نماز جمعه ، دیدار با خانواده های شهدا و رزمندگان برپایی میز خدمت که از جمله برنامه های این هفته است تا 6 آذر ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این هفه همچنین مسابقه والیبال در دهستان کرند پیش بینی شده است و برگزاری جنگ شادی در مناطق طرح شهید شوشتری، اردوی جهادی ، رونمایی از یادمان های شهدا در سه نقطه شهر ، پویش کتاب و کتابخوانی در مناطق آسیب پذیر، همایش تحکیم بنیان خانواده، ویزیت رایگان و برگزاری نشست های بصیرتی از دیگر عناوین برنامه های هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به بسیج به عنوان شجره طیبه تصریح کرد: بسیج به برکت انقلاب اسلامی و ابتکار حضرت امام خمینی(ره) از مردم ، با مردم و برای مردم تشکیل شد و امروز هر فرد با هر قوم و مذهبی از سفره بسیج متنعم است و در طول انقلاب اسلامی خوش درخشیده و با تقدیم بیش از 85 هزار شهید در کنار سایر قوای نظامی در دفاع مقدس نقش آفرین بوده است.

سرهنگ رمضانعلی قاسم پور تاکید کرد: بسیج همواره بدون هیچ چشمداشتی و بدون منت در عرصه های خدمت گذاری از جمله کمک در هنگام وقوع بلایا و حوادث طبیعی و غیر مترقبه، حمایت از نیروهای مسلح، تقویت وحدت و همبستگی ملی، ایجاد آمادگی دفاعی در مردم و امثالهم حاضر بوده است و امروز هم شاکریم که مردم ما در هر خط و مذهب و قومی بر سفره بسیج همه با یکدیگر همدل هستند.

وی یادآور شد بسیجیان ما شبانه روز در کنار سایر نیروهای امنیتی برای ایجاد و حفظ آرامش مردم عزیز ما همواره حاضر هستند و امیدواریم مدیران ما با تقویت تفکر بسیجی در این مسیر همچون گذشته همراه و همدل باشند.

سرهنگ قاسم پور همچنین با بیان " 40 سال خدمت، جهاد و شهادت به عنوان شعار امسال هفته بسیج اذعان کرد: تفکر بسیجی همواره در همه عرصه ها راهگشا بوده و امروز می بینیم که نه تنها در کشور های منطقه بلکه برای سایر کشور های جهان این تفکر الگو است.

فرمانده سپاه گنبدکاووس در ادامه سخنانش با اشاره به برخی تحرکات اغشاشگران در حوادث اخیر که باعث وارد شدن خسارت به اماکن عمومی و مردم شد، خاطرنشان کرد: مردم گنبدکاووس نیز در راستای محکوم کردن این حرکت ها روز شنبه 2 آذر ماه ، راهپیمایی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو