گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8379

04 اردیبهشت 1403 17:30

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان: بسیج امروز به یک فرهنگ و منش است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: بسیج که همواره از ابتدا تاکنون در میادین مختلف اقتدار خود را نشان داده است امروز به عنوان یک فرهنگ و منش است.

به گزارش قابوس نامه، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی در اجتماع بزرگ شکوه و اقتدار بسیجیان در مصلای امام جعفرصادق(ع) گنبدکاووس با عنوان این مطلب افزود: تشکیل بسیج ، این فرهنگ و منش که یک اقدام بزرک و تاریخی از سوی امام راحل بود، همواره لرزه بر اندام دشمن انداخته است.

وی فرهنگ بسیجی را شامل ایثار، عشق، محبت و مودت دانست که در کشور همدلی و مهربانی ایجاد می‌کند و مصداقی بر پیروزی حداقل های حق بر حداکثر باطل و بستری برای تربیت حنظله های زمان است.

حجت الاسلام رعایتی ابهت مستکبرین را امری ظاهری و بدون ریشه خواند و با اشاره به اینکه مستکبرین به عنوان مدعیان قدرت از تفکر بسیجی بیم دارند بر لزوم تقویت بسیج و توجه به جوانان دارای این تفکر تاکید کرد.

ونماینده ولی فقیه در سپاه نینوا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آشوب ها و اغتشاشات اخیر یادآور شد: دشمن در پی موج سواری بر اعتراضات مسالمت آمیز مردم و ایجاد اغتشاش است.

وی افزود: در جریان اتفاقات و آشوب های اخیر تعدادی که به دنبال تخریب و ایجاد آشوب بوده اند دستگیر شده اند که با معرفی و بیان اعترافات آنها صفحه جدیدی از اقتدار و غربالگری انقلاب باز خواهد شد.

فرمانده سپاه گنبدکاووس نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج تصریح کرد: بسیج بزرگترین رسالت و تکلیف خود را خدمت به مردم می داند.

qaboosnameh 16

سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور افزود: تفکر بسیجی امروز در تمام منطقه و جهان اشاعه یافته است و الگویی برای مقاومت در مقابل ظلم و فساد است.

وی یادآور شد: بسیج از مردم، با مردم و برای خدمت بی منت برای مردم است و تا هر زمان که لازم باشد در کنار آنها خواهد ایستاد و از ظرفیت های خود برای کمک به مردم استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو