گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8523

10 فروردین 1403 17:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش موثری در تحقق مطالبات ضروری مردم دارند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش موثری در تحقق مطالبات و نیازهای ضروری مردم دارند

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به معنای واقعی کلمه نقش موثری در تحقق مطالبات و نیازهای ضروری مردم و تامین امنیت و آرامش دارند.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاووس عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در همایش نقش سواد رسانه در سبک زندگی ایرانی اسلامی و نقش بانوان در انتخابات اظهار کرد: یک نماینده شایسته و توانمتد باید بتواند از ظرفیت ریاست مجلس شورای اسلامی، وزرا، دفتر مقام معظم رهبری و همه ظرفیت های ملی در کنار هم برای مردم شهرستان خود بستری فراهم کند تا نیازها و دغدغه های به حق آنها برطرف و آرامش و امنیت برقرار شود.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش موثری در تحقق مطالبات و نیازهای مردم دارند و باید از این نقش تاثیرگذار خود به نحو احسن استفاده نمایند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بانوان را یک ظرفیت مهم در حوزه های مختلف اجتماعی برشمرد و گفت: بانوان برای ایفای نقش مادری و همسری خود در خانواده باید در حوزه های مختلف سیاسی اجتماعی فرهنگی و غیره اطلاعات و دانش خود را به روز نمایند.

وی با اشاره به گسترش فضای مجازی و کانال های مختلف در جامعه کنونی خاطر نشان کرد: فرزندان و جوانان امروزی اشرافیت کامل به فضای مجازی و کانال های مختلف دارند و ایجاب می کند بانوان سواد رسانه ای خود را ارتقا دهند تا بتوانند هدایت گر خوبی برای فرزندان بوده و نقش موثری در اجتماع داشته باشند.

کریمی با بیان اینکه گنبدکاودس دارای ظرفیت های بالقوه زیادی است ادامه داد:  همواره شهرستان گنبدکاووس به خاطر ظرفیت های مختلف و بارز خود مورد توجه استان و کشور بوده و برای به فعل رساندن این ظرفیت ها انتخاب نماینده اصلح ضروری است.

وی اضافه کرد: بانوان نقش موثری در خانواده و اجتماع دارند و می توانند در انتخاب کاندیدای شایسته و توانمند به افراد خانواده و یا اطرافیان کمک کنند و لازمه آن داشتن اطلاعات کافی از کاندیدای شایسته و توانمند است.

بانوان در تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نقش موثری دارند

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در این همایش اظهار کرد: کارگاه های آموزشی با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی ، مباحث قرآنی و تربیتی با نگاه بر بیانیه دوم انقلاب توسط مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برگزار می شود.

یاسر مقسم افزود: بانوان نقش موثری در تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی دارند و تلاش داریم تا با حضور بانوان کارگاه های آموزشی را در این راستا برگزار کنیم.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روشنگری و بصیرت افزایی در انتخاب اصلح در شرایط کنونی از ضروریات و اولویت های مرکز بزرگ اسلامی است و تلاش داریم دوره هایی در این رابطه برگزار کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطر نشان کرد: بانوان در همه حوزه ها نقش اساسی و موثر دارند و روشنگری آنها می تواند در انتخاب اصلح خودشان و دیگر اطرافیان موثر باشد.

وی افزود: این کارگاه با همکاری امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه گنبدکاووس ، دانشگاه پیام نور و مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برگزار شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس در این همایش گفت:تقویت فضای انتخاباتی و حضور حداکثری و پرشور جوانان و دانشجویان از برنامه های اصلی ما است.

رضا یازرلو اضافه کرد: ایجاد فضاهای عملی آموزشی و آکادمی در دانشگاه با حضور هیئت علمی ، دانشجویان و اساتید و شناخت و آگاهی بیشتر آنها با کاندیداها و در نتیجه انتخاب اصلح از جمله برنامه های اصلی دانشگاه است.

463509209 420368

464920733 134629

464022756 449081

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو