گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8600

09 فروردین 1403 18:35

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس: 376 تن مرغ گرم در گنبدکاووس توزیع شد

رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی امسال 376 تن مرغ گرم در شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاووس خلیل رجبلی ظهرامروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار اظهار کرد: در راستا کنترل قیمت ها و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی امسال 56 تن گوشت قرمز منجمد، 800 تن مرغ منجمد، 38 تن برنج هندی، بیش از یکهزار تن شکر صنفی،صنعتی و 376 تن مرغ گرم و هزار بسته کاغذ A4 توزیع  شده است.

وی افزود: در 10 ماه گذشته 701 گشت مشترک و پنج هزارو926 مورد بازرسی انجام شده که در این رابطه 381 فقره پرونده به ارزش ریالی 29 میلیاردو 765 میلیون ریال تشکیل شده است.

رئیس صنعت معدن تجارت شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: تعهد اشتغال این اداره  یکهزارو 850 نفر در سال جاری است که تاکنون بیش از تعهد خود اشتغال ایجاد کرده و این اشتغال به یکهزارو 914 نفر رسیده است.

وی درباره نظارت بر توزیع گاز مایع  LPG گفت: یکی از مشکلات کشوری در توزیع گاز مایع  LPG بود که با نظارت ها و بازرسی های صورت گرفته و با همکاری اداره گاز و شرکت نفت قرار شد توزیع این گاز از ساعت 8 صبح الی پنج بعدازظهر انجام شود.

رجبلی افزود: از 190 بازرسی انجام شده در توزیع گاز مایع LPG تعداد 13 فقره  پرونده به سبب عدم درج قیمت و گرانفروشی به ارزش ریالی 39 میلیون و 500 هزار ریال تشکیل شده است.

وی  از بازگشایی نمایشگاه فروش بهاره در اسفندماه خبر داد و خاطر نشان کرد: 17 تا 23 اسفندماه امسال نمایشگاه فروش بهاره شامل عرضه انواع آجیل،پوشاک، کیف و کفش، میوه شب عید و دیگر مایحتاج اصلی مردم در پشت اداره گاز دایر می شود.

رئیس صنعت معدن تجارت شهرستان گنبدکاووس درباره عملکرد نانوایی ها اظهار کرد: در بازرسی های صورت گرفته 75 فقره در مورد کم فروشی، گرانفروشی،عدم درج قیمت،عدم رعایت ضوابط بهداشتی و غیره به ارزش ریالی یک میلیاردو 951 میلیون و 865 هزار ریال تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی گفت:30 واحد برای فعالیت در شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد 15 واحد به بانک ارجاع شده و تاکنون پنج واحد به مبلغ 406 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

رجبلی خاطر نشان کرد: طرح نظارت تنظیم بازار از اول اسفندماه تا 15 فروردین سال1399 اجرا می شود و کیوسکی در میدان مرکزی برای دریافت شکایات مردمی فعال است تا این شکایات سریع پیگیری شود.
امسال بیش  از 18 میلیون قطعه در گنبدکاووس جوجه ریزی شده است

رئیس دامپزشکی شهرستات گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 18 میلیون و 392 هزارو582 قطعه در شهرستان جوجه ریزی شده است که به طور میانگین ماهانه یک میلیون و 600 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده است.

نادر گوگلانی افزود: در گشت های مشترک و بازرسی های انجام شده چهار هزارو 185 کیلو فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی ضبط و معدوم شد و در این رابطه 92 نفر به دستگاه قضایی و اداره تعزیرات معرفی شدند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو