گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8603

31 فروردین 1403 14:23

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس: قوم ترکمن به پیروی از ولایت فقیه در انتخابات حضور حداکثری خواهند داشت

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: مردم ولایتمدار اهل سنت ترکمن همپای مردم شیعه و دیگر اقوام شهرستان گنبدکاووس به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات خواهند داشت.

آخوند عبدالباسط نوریزاد در گفت و گو با خبرنگار قابوس نامه در گنبدکاووس اظهار کرد: ما با حضور گسترده خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دشمنان ثابت می کنیم که همچنان در برابر تحریم ها و مشکلات اقتصادی مقاومت کرده و هرگز حاضر به سازش و تسلیم نخواهیم بود.

وی افزود: دشمنان بدانند با هیچ ترفند و مشکلات نمی توانند بین مردم ،ولایت فقیه و آرمان های نظام جمهوری اسلامی فاصله بیندازند و این انقلاب در چهل سال دوم استوارتر از گذشته به مسیر خود ادامه می دهد.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس ادامه داد: قوم اهل سنت ترکمن در کنار دیگر اقوام و برادران و خواهران تشیع با حضور حداکثری خود از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری پیروی کرده و به قول فرمایشات رهبر معظم انقلاب با انتخاب اصلح تلاش می کند تا ایران اسلامی به تمدن نوین اسلامی دست پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: همه مردم شهرستان گنبدکاووس با اتحاد و همبستگی در ساعات اولیه روز دوم اسفندماه در پای صندوق رای حضور یافته و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام می کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو