گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8617

31 فروردین 1403 11:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندا ر ویژه گنبدکاووس: امان قلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس شد

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: از بین 14 نفر کاندیدای حوزه گنبدکاووس در رقابت کرسی نماینده مجلس شورای اسلامی "امان قلیچ شادمهر" با 31 هزارو826 رای نماینده مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاووس عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای ماده 24 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 72 آیین نامه اجرایی آن به اطلاع کلیه اهالی حوزه انتخابیه گنبدکاووس می رساند انتخابات مجلس شورای اسلامی این شهرستان با 146 هزارو 963 رای انجام شد.

وی افزود: در این انتخابات امان قلیچ شادمهر با 31 هزهرو 826 رای به عنوان نماینده مردم گنبدکاووس و بخش داشلی برون انتخاب شد و عبدالصمد بردی پور با 27 هزار رای و فرهاد شیبک با 25 هزارو379 رای به عنوان نفرات دوم و سوم انتخاب مردم معرفی شدند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: جمعیت شهرستان گنبدکاووس 350 هزار نفر است که از این تعداد 230 هزار نفر واجد رای دادن بوده و 146 هزارو 963 نفر پای صندوق رای حاضر شده و رای دادند.

وی خاطر نشان کرد: هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه گنبدکاووس به مدت دو روز در محل فرگانداری برای قبولی شکایات مستقر است.

کریمی گفت: با توجه به اجرای ماده 68 قانون انتخابات و استناد تبصره های یک و دو وسه این ماده افرادی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت دارند می توانند ظرف مدت یک هفته از تاریخ اخذ رای شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان تسلیم دارند و شکایاتی قابل رسیدگی است که مشخصات کامل شاکی و یا شاکیان به همراه امضا آنها درج شده باشد.

وی اضافه کرد: افرادی که بدون دلیل و مدرک فردی را متهم کرده و شکایت نمایند و عمل شاکی افترا باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

خبرنگار: راحله شاددل

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو