گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8632

09 فروردین 1403 23:28

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اعتبار نامه منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی اعطا شد

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: در آخرین جلسه مشترک هیئت اجرایی و نظارت یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور نماینده منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی اعتبارنامه اعطا شد.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاووس عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جلسه اعطای اعتبار نامه نماینده مردم گنبدکاووس در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از 146 هزارو 963 رای صحیح در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی " امان قلیچ شادمهر" با کسب 31 هزارو 826 رای منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی شد.
وی افزود: این آرا و انتخابات به تایید و تصویب اعضای هیئت اجرایی و نظارت رسید و شورای نگهبان نیز رسما آن را تایید کرد.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس عدم هرگونه شکایت رسمی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس چه از طریق مردم یا از طریق کاندیداها از مهمترین نکات مثبت این دوره دانست و ادامه داد: خوشبختانه در این دوره هیچ گونه شکایتی از طرف مردم و یا کاندیداها و طرفداران آنها صورت نگرفت و" شادمهر "با بیش از 21 درصد از آرای مردم انتخاب شد.
وی مشارکت مردم گنبدکاووس را در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 62.4 درصد برشمرد و گفت: 193 صندوق اخذ رای و بیش از چهار هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی برای برگزاری انتخابات سالم و این مشارکت مردمی پای کار بودند.
کریمی خاطر نشان کرد: امید داریم منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم گنبدکاووس با استفاده از ظرفیت های استانی و کشوری ،تجارب مدیران با تجربه و علمای اهل سنت و تشیع گام های استوارتری نسبت به دوره های قبل برای آبادانی و توسعه گنبدکاووس بردارد.
ارتقاء هویت تاریخی و فرهنگی گنبدکاووس اولویت خواهد بود
منتخب مردم گنبدکاووس در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: مردم گنبدکاووس در زمینه اای مختلف مانند رفاه، معیشت، اشتغال، کشاورزی و غیره نیازمند توجه و تمرکز هستند تا مشکلات این حوزه برطرف و یا کاهش یابد.
امان قلیچ شادمهر گفت: اولویت بنده ارتقاء هویت تاریخی و فرهنگی منطقه و سطح سلامت مردم، ارتقاء در حوزه علوم پزشکی ، کشاورزی و دیگر دغدغه های مردم است.

انتهای پیام/ 

نویسنده :

نظرات
آرشیو