گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8747

09 فروردین 1403 19:43

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تخصیص هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار خسارت سیل به شهرداری‌های گلستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت که از محل اعتبارات جبران خسارت سیل تاکنون هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های استان برای اجرای پروژه‌های زیرساخت شهری تخصیص یافت.

به گزارش قلبوس نامه به نقل از ایرنا میرمحمد غراوی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه شهرداری گنبدکاووس به خبرنگاران افزود: شهرداری‌های گلستان تا ۳۱ شهریور امسال فرصت دارند نسبت به جذب این اعتبارات اقدام کنند.

شهردار گنبدکاووس نیز دراین مراسم گفت: دیواره حفاظتی رودخانه "چهل چای" در ورودی شهر از سمت آزادشهر با اعتبار۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات جبران خسارت سیل و سکوی موقت حمل زباله شهری با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از محل منابع درآمدی عمومی شهرداری ۲ پروژه افتتاحی شهرداری گنبدکاووس است.

منصور طعنه گنبدی افزود: دیواره حفاظتی رودخانه گرگانرود مقابل مصلی بزرگ اهل سنت با اعتبار پیش بینی شده ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات جبران خسارت سیل و نیز شروع ساخت غسالخانه آرامستان اهل سنت شهر گنبدکاووس با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و با پیش بینی ۱۰ میلیارد ریال اعتبار ۲ پروژه شهرداری گنبد است که امروز عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

دراین مراسم که مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گلستان و فرماندار ویژه، برخی اعضای شورای اسلامی شهر و امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس حضور داشتند، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قول اهدای ۲ دستگاه سیمی تریلر (کشنده مکانیزه زباله) به شهرداری گنبدکاووس داد و از مسوولان شهرداری خواست یک سکوی جمع آوری زباله در قسمت دیگر شهر احداث کنند.

شهر گنبدکاووس با حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دومین شهر بزرگ استان گلستان است و به طور میانگین روزانه ۱۲۰ تا ۱۳۰ تن زباله در این شهر تولید می شود.

زباله های تولید شده این شهر پس از انتقال به سکوی موقت زباله با خودروهای مکانیزه به سایت بازیافت زباله آزادشهر در ۱۵ کیلومتری این شهر منتقل می‌شود.

نویسنده :

نظرات
آرشیو