شناسه: 9077

10 فروردین 1403 20:28

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

افتتاح ۲۲۴ پروژه ورزشی در ایام الله دهه فجر امسال در سراسر کشور

 در ایام دهه فجر امسال ۲۲۴ پروژه ورزشی به مساحت ۵۰۲ هزار مترمربع و با پنج هزار و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در سراسر کشور افتتاح شد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر اینچه برون گفت: در ایام دهه فجر امسال ۲۲۴ پروژه ورزشی به مساحت ۵۰۲ هزار مترمربع و با پنج هزار و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در سراسر کشور افتتاح شد که سهم استان گلستان از این پروژه‌ها ۱۳ پروژه عمرانی و ۱۲ خانه ورزش روستایی با مجموع ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

جمشید تقی زاده، به دستاوردهای مهم دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه ورزش نیز اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید در آغاز فعالیت خود ۴۱ هزار مکان ورزشی تحویل گرفت و هم اکنون تعداد این مکان‌ها به ۶۱ هزار مورد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد که از سال ۹۲ تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ زمین چمن مصنوعی در کشور افتتاح شد و تعداد خانه‌های ورزش روستایی نیز از ۷۰۰ مورد به پنج هزار باب رسیده است.

تقی زاده همچنین دراین مراسم که نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان نیز حضور داشتند، قول داد تا نسبت به فراهم کردن امکانات مورد نیاز والیبال ساحلی در این منطقه مساعدت نماید.

 انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو