شناسه: 9130

09 فروردین 1403 15:55

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

بیش از ۱۸۰۰ نفر از خدمات کاروان سلامت هلال احمر در گلستان بهرمند شدند

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان : بیش از ۱۸۰۰ نفر از خدمات کاروان سلامت هلال احمر در گلستان  ویزیت شدند و خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کردند. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  فرهاد میقانی، گفت : در ماه های بهمن و اسفند امسال با اعزام ۷۸ پزشک و پیراپزشک داوطلب شامل پزشک عمومی و متخصص در رشته های زنان و زایمان، قلب و عروق، داخلی، پوست، اطفال، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، و پیراپزشک شامل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، پرستار و ماما، ۱۸۸۰ نفر از مردم در ۸ روستای استان در شهرستان های مراوه تپه، گرگان، علی آباد کتول، گنبدکاووس، کلاله، بندرترکمن، بندرگز و کردکوی ویزیت شدند و خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کردند.

وی افزود : با استفاده از ظرفیت خیرین، داروهای عمومی و تخصصی به ارزش ۴۸۶ میلیون ریال به بیماران مراجعه کننده تحویل داد شد و در بخش حمایتی نیز ۶۰ بسته غذایی و ۳ هزار ماسک اهدایی از سوی خیرین استان میان خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

میقانی همچنین خاطر نشان کرد : در بخش خدمات پرستاری خدمات اکوکاردیوگرافی و الکترکاردیوگرافی به بیماران قلبی ارائه شد و با همکاری کارشناسان مامایی به زنان روستا، مباحث بهداشت زنان، سلامت زنان و باروری آموزش داده شد.

 346
 346
 346
 346
 346
 346
 346
 346

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو