شناسه: 6459

09 فروردین 1403 13:11

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

چرا دولت به هزار و یک بهانه کالای دارای مشابه داخلی را وارد می‌کند؟

عضو کمیسیون ویژه تولید ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مردم و دولت در تحقق شعار سال۹۷ گفت: از رئیس‌جمهور می‌خواهیم درِ واردات را به‌روی کالای خارجی ببندد و دولت به هزار و یک بهانه کالایی را وارد نکند که نمونه داخلی آن را داریم.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، نادر قاضی‌پور اظهار داشت: «رهبر فرزانه انقلاب همواره به‌فکر مسکن، اشتغال و معیشت مردم هستند و چندین سال اخیر درباره اقتصاد مقاومتی که منشأ اشتغال جوانان است، سخن می‌گویند».

وی گفت: «امیدوارم مغازه‌های ما کالای ایرانی به‌فروش برسانند و کالای ایرانی را تبلیغ کنند و از مردم شجاع با قومیت‌ها، مذاهب و گویش‌های مختلف که تابع رهبری هستند می‌خواهم کالای ایرانی مصرف کنند».

قاضی‌پور افزود: «هر کس یک خودروی ایرانی سوار شود، یعنی یک خانواده ایرانی صاحب اشتغال شده است؛ هر کس یک خودروی خارجی سوار شود بدین معناست که یک خانواده ایرانی را از کار [محروم کرده است]».

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: «امیدوارم تولیدکننده ایرانی نیز هم به کیفیت و هم به قیمت اهمیتی خاص دهد و در حوزه صادرات تلاش کنند و به‌فکر صادرات باشند و از آقای روحانی نیز می‌خواهیم درِ واردات را به‌روی محصولاتی که دارای تولید در داخل هستند، ببندد».

قاضی‌پور ادامه داد: «دولت به هزار و یک بهانه کشتی و دارو و... وارد نکند که خودمان نمونه داخلی آن را داریم. با تولید داخلی می‌توان نشاط را به جامعه تزریق کرد و این جامعه جوان و فعال و پویا خواهد شد و به اهداف عالیه قرآن کریم دست می‌یابیم».

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان ساخت: «از آنجا که ایران اسلامی با کلمه خداوند متعال حکومت خود را آغاز کرده؛ باید به دنیا ثابت کنیم با قرآن کریم نیز می‌شود جهان را اداره کرد».

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو