گروه : اجتماعی /

شناسه: 4302

10 فروردین 1403 11:48

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

وزیر ارتباطات:  استمرار توجه به مناطق محروم، اولویت نخست دولت دوازدهم است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار را از اولویت های نخست دولت یازدهم و دوازدهم دانست و خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته خدمات زیادی دراین مناطق داشته است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از ایرنا، محمود واعظی روز دوشنبه درمراسم نماز عید سعید فطر اهل سنت شهرستان کلاله درشرق استان گلستان، با قدردانی از رای مجدد مردم ایران به دکتر روحانی خاطرنشان کرد: دولت با کار و تلاش مضاعف پاسخ اعتماد مردم را می دهد.
وی بابیان اینکه دولت همه وقت خود را صرف سازندگی و پیشرفت کشور و نیز رفع مشکلات آن کرده است، گفت: نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در دولت دوازدهم نیز ادامه می یابد.
دکتر واعظی اضافه کرد: با وجود مشکلات مالی ناشی از پایین آمدن قیمت نفت و تحریم ها، دولت یازدهم خدمات خوبی در سراسر کشور بویژه مناطق محروم و کم برخوردار انجام داده و این سیاست در دولت دوازدهم تا ریشه کن شدن محرومیت های باقی مانده از گذشته نیز ادامه می یابد.
وی همچنین با ابلاغ سلام ویژه رئیس جمهوری به مردم گلستان بویژه ترکمن ها، تصریح کرد: ترکمن ها در کنار دیگر اقوام ایران زمین باحضور پرشور خود در انتخابات حماسه آفرینی کردند.
عضو هیات دولت ادامه داد: دولت تدبیر و امید خدمت به تک تک مردم فارغ از قوم، مذهب و نژاد را بویژه در مناطق کمتر توسعه یافته وظیفه خود می داند و در این مسیر لحظه ای توقف نخواهد کرد.
واعظی به وجود وحدت و همبستگی دربین اقوام مختلف ایران زمین اشاره کرد و افزود: امروز همه وظیفه داریم این وحدت را تقویت کنیم زیرا شیعه و سنی مشترکات زیادی همچون خدا، پیامبر(ص)، قرآن و قبله واحد دارند.
وی همچنین با اشاره به برخی خدمات دولت در کلاله، گفت:دولت امسال 500 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های فیبرنوری بین این شهرستان و مراوه تپه و نیز توسعه ICT و اینترنت پرسرعت در 43 روستای بالای 20 خانوار باقی مانده این شهرستان سرمایه گذاری می کند.
به گزارش ایرنا، در سفر یک روزه وزیر ارتباطات به استان گلستان بهره برداری از پنج طرح عمرانی شامل 'توسعه فیبرنوری از 630 کیلومتر به 1449 کیلومتر، توسعه پهنای باند شبکه انتقال از 140 به 640 Gbps، اجرای فیبرنوری جهت 19 نقطه BTS درگرگان، راه اندازی و احداث سایت نسل سوم و راه اندازی و احداث سایت اینترنت ثابت نسل چهارم' با اعتبار دو هزار و 581میلیارد ریال در گلستان آغاز می شود.
استان گلستان که از آن به نگارستان ایران یاد می شود، با تنوع اقوام و مذاهب اسلامی حدود یک میلیون و 900 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام /*

نویسنده :

نظرات
آرشیو