گروه : اجتماعی /

شناسه: 5541

01 اردیبهشت 1403 15:10

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون استاندار گلستان: ۱۸۸ نفر در تصادفات جاده‌ای در گلستان جان خود را از دست دادند

معاون استاندار گلستان گفت: ۱۸۸ نفر در ۶ ماه گذشته جان خود را در جاده‌های استان از دست دادند و رشد بزرگی را از این نظر در استان گلستان می‌بینیم و باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، رضا مروتی صبح امروز در صبحگاه مشترک آغاز طرح زمستانه پلیس اظهار داشت: امید داریم در راستای خدمات‌رسانی به هم‌وطنان هماهنگی خوبی داشته باشیم و در زمستان به مردم خدمات‌رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: 4 سال است که با شما در آغاز این طرح همراه بودم و از نزدیک شاهد خدمات و تلاش های بی‌شائبه شما بودم که قدردانی می‌کنم.

معاون عمرانی استانداری گلستان افزود: طرح‌های ترافیکی که در استان اجرا می‌شود حائز اهمیت است، در زمستان تردد به علت شرایط سردی هوا کمتر می‌شود اما لغزندگی جاده افزایش پیدا می‌کند.

مروتی گفت: در سنوات گذشته حوادث زیادی را در جاده‌ها شاهد بودیم و به علت تلاش بی وقفه شما شاهد توفیقات خوبی در سطح جاده های استان بودیم.

وی گفت: 188 نفر در 6 ماه گذشته جان خود را در جاده‌های استان از دست دادند و رشد بزرگی را از این نظر در استان گلستان می‌بینیم و  باید تدابیر لازم و توجه به مقررات را داشته باشیم.

معاون عمرانی استانداری گلستان تاکید کرد: در شورای ترافیک تلاش شد که میزان تصادفات را کاهش دهیم اما شاهد بودیم که در 20 تصادف 60 نفر جان خود را از دست دادند و درخواست دارم که در اعمال قانون کوتاهی نشود.

مروتی گفت: بسیاری از مسافران در سطح کشور استان گلستان را به عنوان مقصد و یا استان عبوری انتخاب می‌کنند و شاهد آن هستیم که تصادفات زیادی در استان ما رقم می‌خورد.

وی افزود: دستگاه‌هایی که با موضوع تردد در ارتباط هستند پشتیبان این طرح زمستانه پلیس خواهند بود و تلاش می‌کنیم در این مسیر مشکلی برای نیروهای امدادگر و پلیس پیش نیاید.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو