گروه : اجتماعی /

شناسه: 5715

01 اردیبهشت 1403 11:23

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 آمادگی ۲۲۰ تیم امدادی برای حوادث احتمالی در استان گلستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در حال حاضر برای طرح زمستانه و اتفاقات و حوادث طبیعی ۲۲۰ تیم تخصصی آمادگی کامل را دارند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، علیرضا صیاد، پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست معاونان امداد و نجات جمعیت هلال احمر سراسر استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 16 پایگاه در سراسر استان آمادگی دارند تا اتفاقات زمستانه را مدیریت کنند و همه تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری امداد و نجات و نیروهای تخصصی را برای آمادگی کامل دوچندان کردیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: اساسی‌ترین مبحث در دستور کار ما ,احساس  می‌شود, آموزش است و پیشنهاد می‌شود همه مدیران ارشد به کمک ما بیایند و کارمندان خود را ماجب کنند تا دوره‌های آموزشی امداد و نجات را آموزش ببینند.

صیاد تصریح کرد: سالیانه چند مرحله نشست با مدیران و معاونین انداد و نجات شهرهای استان برگزار می‌شود تا در این نشست‌ها دستور العمل‌های جدید تشریح و توجیه شوند تا با آمادگی و توان مضاعف به استقبال طرح زمستانه برویم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان تاکید کرد: با توجه به لرزش‌ها و زلزله‌هایی که در سطح کشور داریم, بخش تجهیزات و نیروی انسانی ما با آمادگی بسیار خوب, آماده امدادرسانی در شرایط وقوع حوادث است.

وی با اشاره به اینکه مرکز کنترل و هماهنگی 112 جمعیت هلال احمر استان گلستان به صورت شبانه‌روزی درقالب طرح زمستانی فعال است، اظهار داشت: این مرکز برای امداد رسانی به حادثه دیدگان به صورت شبانه‌روزی فعال است.

صیاد گفت: جمعیت هلال احمر استان گلستان همه ساله برای ارائه خدمات امداد ونجات، کمک‌های اولیه و ارائه خدمات اجتماعی برای تسکین آلام آسیب‌دیدگان، اقدام به تشکیل طرح‌های امداد و نجات از قبیل زمستانه، نوروزی و همچنین تابستانه می‌کند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو