گروه : اجتماعی /

شناسه: 6434

10 فروردین 1403 03:03

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماینده مجلس شورای اسلامی خبر داد : ارائه طرح منطقه آزاد اینچه برون گلستان در مجلس

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت : من این نوید را به مردم میدهم که ان شالله بعد از تعطیلات عید منطقه آزاد اینچه برون در مجلس طرح شود و با امیدوارم با رای مناسب تصویب شود و باعث اشتغال جوانانمان در این منطقه شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از راه اسپی دژ، تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : جشنواره های فرهنگ و اقتصاد در روستا از اهمیت بالایی برخوردار است. این جشنواره ها باعث زنده نگه داشتن سنت ها، فرهنگ و آداب مردمان و قومیت ها خواهد شد که باعث افزایش غرور ملی و زمینه ساز برداشتن گام های بلند خواهد شد.

وی افزود : من این نوید را به مردم میدهم که ان شالله بعد از تعطیلات عید منطقه آزاد اینچه برون در مجلس طرح شود و با امیدوارم با رای مناسب تصویب شود و باعث اشتغال جوانانمان در این منطقه شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : همچنین ما در حال پیگیری طرح پتروشیمی گلستان هستیم و امیدواریم که این چند پروژه به ثمر برسد. همچنین راه آهن گرگان مشهد اگر راه اندازی شود بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل خواهد شد.

وی همچنین در پایان از خاطرات خوب و بد سال 96 گفت و افزود :از خاطرات خوبم در زمینه مجلس، تصویب برنامه و بودجه سال 1397 بود که بسیار جنبه های خوبی برای توسعه اشتغال و اقتصاد کشور مخصوصا برای استان گلستان تصویب شد و این خاطره خوبی است.خاطرات بد مثل غرق شدن کشتی سانچی و همچنین سقوط هواپیمای یاسوج به تهران و زلزله غرب کشور بود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو