گروه : سیاسی /

شناسه: 3481

05 اردیبهشت 1403 00:51

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استاندارگلستان: 12 فروردین طلیعه تحقق آرمان های جمهوری اسلامی است

استاندار گلستان در پیامی 12 فروردین ،روز جمهوری اسلامی ایران را به مردم استان تبریک گفت و این روز را طلیعه ای برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش قابوس نامه به نقل از ایرنا، در پیام عصر جمعه حسن صادقلو آمده است: مردم شریف و رنج کشیده ایران که با زعامت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توانستند بر رژیم ظالم و ستمشاهی غلبه کنند، در 12 فروردین سال 1358 دلبستگی و پیوند عمیق خود با جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساندند.
استاندار گلستان افزوده است: روز جمهوری اسلامی ایران در واقع تاییدی بر تمامی آرمان های زیبای انقلاب و 'نه' محکمی به تمامی بدخواهان، حسودان و تنگ نظران بود و ملت در این روز سند آزادی و استقلال خود را با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان و مجاهدان امضا نمود.
صادقلو در ادامه پیام ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام علی النقی الهادی(ع)، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته و اظهار امیدواری کرده است که مردم استان همچون گذشته با حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تجدید میثاقی با آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری داشته باشند.

نویسنده :

نظرات
آرشیو