گروه : سیاسی /

شناسه: 3662

28 فروردین 1403 17:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس ستاد انتخابات گلستان:  مانور برگزاری انتخابات در استان گلستان برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: مانور برگزاری انتخابات به زودی در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم،  علی اصغر طهماسبی ظهر امروز در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: تعیین شعب اخذ رأی در شهرستان‌ها توسط هیئت‌های اجرائی، با هماهنگی هیئت نظارت بر انتخابات انجام می‎شود و توصیه ما به هیئت‌های اجرائی این است که به دلیل وجود زیرساخت‎های مناسب مانند خطوط ارتباطی، تعیین مدارس را به عنوان شعبه اخذ رای در اولویت داشته باشند.

معاون استاندار گلستان تصریح کرد: فرماندار مسئول اجرا و برگزاری انتخابات در شهرستان و بخشدار در بخش است و ما انتظار داریم با توجه به اهمیت موضوع برگزاری انتخابات به‌عنوان اصلی‌ترین وظیفه مجموعه وزارت کشور، همه مکاتبات، تماس‌ها و پیامک های مربوط به انتخابات در اولویت کاری قرار داشته و با فوریت نسبت به آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: در روزهای آتی مانور برگزاری انتخابات را در استان اجرا خواهیم کرد، از همه فرمانداران و بخشداران می‎خواهیم همه کاستی‌های خود را به خصوص در مورد شعب فاقد آنتن دهی، احصاء و به ستاد انتخابات اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: پس از اتمام مرحله ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از عصر دیروز، فرایند پنجم انتخابات ریاست جمهوری شامل رسیدگی به صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان در یک دوره 5 روزه آغاز و تا 10 روز قابل تمدید است.

طهماسبی افزود: در نهایت در روزهای 6 الی 7 اردیبهشت انتشار اسامی نامزدها توسط وزارت کشور را خواهیم داشت و پس از آن از تاریخ 8 لغایت 27 فروردین ماه به مدت 20 روز نامزدها مجاز به تبلیغات هستند.

وی اظهار کرد: همچنین مهلت تبلیغات کاندیداهای تأیید صلاحیت شده پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از 21 تا 27 اردیبهشت ماه به مدت 7 روز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین بر تعامل فرمانداران و هیئت های اجرایی با هیئت نظارت شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو