گروه : سیاسی /

شناسه: 3735

10 فروردین 1403 14:14

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سردار غیب پرور در گرگان: متاسفانه کسانی در داخل کشور، منافع ملی را نمی‎فهمند/ اُف بر تفکری که به اسم تعامل در برابر انقلاب، فیگور می‎گیرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در جمع انقلابیون جوان استان گلستان گفت: متاسفانه برخی در داخل منافع ملی را نمی فهمند و با خواست دشمن همراهی می کنند، به همین دلیل دشمن پروژه نفوذ را در ارکان مختلف کشور را کلید زده است.

به گزارش قابوس نامه، به نقل از دانشجو سلام؛ سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده بسیج مستضعفین کل کشور دقایقی پیش در گردهمایی عظیم انقلابیون جوان استان گلستان که در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شده بود، ضمن تبریک مبعث پیامبر اکرم(ص) گفت: بعثت رسول اکرم(ص) یک انقلاب و برانگیختگی و رجوع انسان به فطرت پاک و اخلاقیات بود.

وی با بیان اینکه بعثت پیامبر(ص) یک انقلاب آرام نبود، افزود: ذات انقلاب یعنی مبارزه طلبی، با این میزان هر کسی مرد میدان انقلاب نیست.

"انقلاب" قشر و صف و جنسیت نمی شناسد

سردار غیب پرور با اشاره به رشادت های صحابه ای مانند حضرت سمیه و بلال حبشی، خاطرنشان کرد: انقلاب صف و قشر و جنسیت نمی شناسد، انقلاب دشمن زیاد دارد آنچنانکه 23 سال دوران رسالت پیامبر(ص) به آرامی نگذشت و مالامال از رنج و الم بود.

رئیس بسیج مستضعفین کشور متذکر شد: سراسر دوران رسالت پیامبر اکرم(ص) به تقابل جبهه انقلابی و غیرانقلابی، تقابل جبهه جاهلیت و کفر و نفاق . جبهه توحید  گذشت و 86 غزوه در این دوران به جبهه توحید تحمیل شد اما انقلابیون راسخ ماندند.

انقلابیون باید در سختی ها امتحان پس بدهند

وی با اشاره به غروب جنگ احد و فراخواندن رزمندگان این غزوه توسط پیامبر اکرم(ص)، متذکر شد: انقلابی باید در سختی امتحان پس بدهد، انقلابی بودن و ماندن در حال و هوای آرام و اطمینان بخش و خوشی و سرخوشی میسر نیست، امروز غروب مظلومیت اسلام است امروز علی مظلوم و حمزه شهید است، الساعه زمان امتحان است.

امروز باید انقلابیون ثابت قدم مشخص شوند

سردار غیب پرور با تراز کردن انقلاب اسلامی کشورمان با انقلاب رسول اکرم(ص) ادامه داد: الان که آلام های تحمیلی دشمن را چشیده ایم باید مشخص شود چه کسانی ولایتی اند و چه کسانی به گاراج زده اند.

فرمانده بسیج مستضعفین کشور با اشاره به فرمایش امام راحل که ملت ایران اسلامی را بالاتر از مردمان عصر پیامبر خوانده بودند، گفت: آیا امام ما و ما حرفی به غیر از خداجویی و خداخواهی زدیم؟ آیا امام دست ما را نگرفت که در پرتگاه انحطاط اخلاقی قرار نگیریم؟

آمریکا مدام در حال غداره کشی است

وی تاکید کرد: آیا انقلاب اسلامی مانند آمریکا سر گردنه ایستاد و علیه مظلومان عالم غداره کشی کرد؟! ما گفتیم می خواهیم بایستیم و مستقل باشیم و نگذاریم قلدرمآبان ما را تحقیر کنند، حرف از استقلال آیا کفر است؟! در مقابل این استقلال خواهی "لات و هبل و ازای مدرن" کمر به نابودی ما بست، آیا در برابر این آزادی خواهی، تحمیل جنگ هشت ساله و ترور بزرگان و نابودی زیرساخت ها حق این ملت بود؟

سردار غیب پرور تصریح کرد: یکی از علل پیروزی و ظفرمندی سپاه رسول اکرم(ص) همراهی مردم بود تداوم و فتح و ظفر انقلاب اسلامی نیز میسر نیست مگر اینکه همه ما در صحنه این انقلاب بمانیم، شرظ استمرار انقلاب انقلابی بودن و ماندن است.

متاسفانه کسانی در داخل منافع ملی را نمی فهمند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دشمن مشخص است کارنامه آمریکایی ها و متاسفانه برخی خطوط داخلی مشخص است، متاسفانه برخی در داخل منافع ملی را نمی فهمند و با خواست دشمن همراهی می کنند به همین دلیل دشمن پروژه نفوذ را در ارکان مختلف کشور را کلید زده است.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم استان گلستان تصریح کرد: جریان انقلابی به افرادی که منافع ملی را درک نمی کنند "نه" می گوید، استوانه های بصیرت، نمادهای فضیلت و سمبل های مقاومت امروز در همین شهر هستند اما بعضی ها نمی فهمند.

اُف بر تفکری که به اسم تعامل در برابر انقلاب فیگور می گیرد

سردار غیب پرور تأکید کرد: چرا باید برخی در برابر انقلابی که با خون شهدا شکل گرفته فیگورهای روشن فکر مآبانه می گیرند؟ اُف بر تفکری که به اسم تعامل و ارتباط با جهان و جلوگیری از عقب ماندگی در برابر انقلاب فیگور می گیرد.

هیچ وقت با جریان فتنه آشتی نمی کنیم/ روزی که به جریان فتنه لبخند بزنیم روز مرگ انقلاب است

وی متذکر شد: برخی می گویند مواضع ما در برابر فتنه عوض شده است اما ما تا قیام قیامت از فتنه برائت جستیم و می جوییم و هرگز با جریان فتنه آشتی نمی کنیم فتنه گران می خواستند انقلاب را به مذبح ببرند روزی که ما به جریان فتنه لبخند بزنیم روز مرگ ماست و در ان روز دیگر از انقلاب خبری نخواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور متذکر شد: ما سیاسی حرف نمی زنیم ما از اصول و عقاید سخن می گوییم، انقلاب اسلامی ما مینیاتوری از انقلاب پیامبر(ص) است اگر غفلت کنیم و نفوذپذیر شویم مانند صدر اسلام سر پسر پیامبر(ص) سر نیزه می رود، ما نمی خواهیم انقلاب را به قربانگاه ببریم.

به حضرت عباس(ع) با حفظ استقلال، کشور ثروتمندی می شویم

سردار غیب پرور تأکید کرد: ما نمی خواهیم غفلت کنیم و شاهد روزی باشیم که با فانوس دنبال مسلمان بگردیم، حرف ما حرف استقلال کشور است به حضرت عباس(ع) با استقلال مملکت ثروتمندی می شویم ما نیازمند همت و اراده هستیم.

وی افزود: ما نیازمند سکانداری انقلابی هستیم که از این نعمت بهره مندیم، هیچ زمینه و عرصه ای پیدا نمی شود که رهبر معظم انقلاب در آن زمینه رهنمود نداشته باشند ما نباید شاگرد تنبل مکتب ولایت باشیم.

ایرانی ها همیشه ناموس دوست بودند ناهنجاری های امروز تهاجمی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تمدن ایران زمین و فرهنگ غنی مردمان این سرزمین، متذکر شد: 5000نقشینه تخت جمشید نشان می دهد ایرانی از قبل از اسلام نیز ناموس دوست بود، اگر ملسمان هستیم که اسلام عزیز مشخص است اگر ایرانی هستیم که این فرهنگ غنی ایرانی است اما مشخص نیست این ناهنجاری هایی که در خیابان ها دیده می شود از کدام قوطی عطاری درآمده است! مکراقب نفوذ و دشمنی فرهنگی دشمن باشیم و انقلابی بمانیم.

انقلاب در داخل کشور به علت برخی دشمنی ها مظلوم است

سردار غیب پرور گفت: به فضل الهی به رغم تمامی دشمنی ها، انقلاب اسلامی امروز به گرانیگاه تحولات جهانی تبدیل شده اس، بُرد انقلاب اسلامی در بیرون از مرزها بیشتر از داخل کشور بوده و باعث بیداری ملت ها شده است ولی متاسفانه دشمنی برخی خطوط در داخل باعث مظلومیت انقلاب شده است.

رئیس بسیج مستضعفین کشور در پایان خاطرنشان کرد: حیات و تداوم انقلاب اسلامی به انقلابی بودن تک تک افراد جامعه است انقلابی بودن و انقلابی گری با اشرافی گری و راحت طلبی سازگار نیست بلکه مبارزه شبانه روزی با دشمنان را می طلبد، در این عرصه نیازمند به انسجام داخلی و پایبندی به اصول و ارزشهای دینی و انقلابی هستیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو