گروه : سیاسی /

شناسه: 3904

01 اردیبهشت 1403 14:13

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مخالفت خانواده مدافعان حرم گلستان با سخنرانی کرباسچی

همسر شهید مدافع حرم «افشین ذورقی» با سخنرانی غلامحسین کرباسچی (مفسد اقتصادی و توهین کننده به مدافعان حرم) در استان گلستان مخالفت کرد و گفت: اگر به مدافعان حرم پول می دادند کرباسچی ها در خط مقدم این جبهه بودند.

 به گزارش قابوس نامه به نقل از پاسرو؛ جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم استان گلستان در اعتراض به سخنرانی غلامحسین کرباسچی (مفسد اقتصادی و توهین کننده به مدافعان حرم) در امامزاده عبدالله گرگان تحصن کردند.

همسر شهید افشین ذورقی صبر و شکیبایی را در قامت می کشد و استوار سخن می راند و می گوید: شهید ذورقی معتقد بودند اسلام حد و مرزی ندارد و در هر نقطه از این جغرافیای خاکی ظلمی واقع شود بر مسلمانان وظیفه است که برای دفاع از حق مظلوم و برای ماندگاری اسلام جهاد کنند.

وی از غربت شهدای مدافع حرم می گوید و می افزاید: خواهران با حفظ حجاب و حیا و عفاف و برادرانی که امکان حضور در سوریه را ندارند با دفاع از خون شهدای مدافع حرم جهاد کنند، خانواده های مدافعان حرم در غربت کامل بسر می برند، مردم شهیدپرور اجازه ندهند هر کسی بلند شود و با جسارت به ساحت شهدا داغ دل خانواده های آنان را تازه تر کند.

همسر شهید ذورقی می گوید: یک سال است که من و سه فرزند کودکم در تنهایی و غربت زندگی می کنیم، ما برای کدام مسئول دولتی مشکل ایجاد کرده ایم؟ ما غیر از اینکه برای امنیت مسئولان عزیزترین های خود را فدا کرده ایم درخواست و مزاحمتی از آنان نداشته ایم.

صبر زینبی جای خود را به صلابت گفتار زینبی در زبان این همسر شهید مدافع حرم می دهد و تصریح می کند: خون همسرم ریخته شد که حریم ولایت و اسلام حفظ شود ما در عین غربت هر جایی که کسی در مقابل دین خدا قد علم کند می ایستیم، هر که علیه نظام اسلامی و حریم ولایت ابراز وجود کند با سد محکم مدافعان زینبی مواجه خواهد شد، اهانت کنندگان به مدافعان حرم حواسشان باشد که خون شهدا دامن گیرشان نشود.

از بی معرفتی هایی که در حق شهدا می شود گلایه می کند و می افزاید: نه تنها در حق شهدای مدافع حرم بلکه هستند کسانی که بعد از سه دهه هنوز می گویند چرا شهدای دفاع مقدس به جبهه رفتند، در امنیتی که خون شهدا ایجاد کرده تنفس می کنند و معرفت به آن ندارند این افراد بی معرفت چطور می خواهند پاسخ این خون های ریخته شده را بدهند؟

وی تأکید می کند: هر وقت برای فرزندانم لباسی نو می خرم عد ه ای می گویند بالاخره پول شهادت همسرت را ریختند؟! به همه این افراد می گویم یقین بدانید اگر به مدافعان حرم پول می دادند امثال کرباسچی ها که دستشان در فساد پولی و مالی آلوده است در خط مقدم جبهه مقاومت بودند.

دنیادوستان از شهادت هم تعبیر دنیایی دارند!/ خون شهدا دامن گیر اهانت کنندگان می شود

همسر شهید ذورقی تصریح می کند: اهانت کنندگان به مدافعان حرم بگویند ندیدن فرزندی که بعد از شهادت پدر بدنیا می آید چقدر می ارزد؟ اگر در این جبهه پولی هست چرا اهانت کنندگان نمی روند که از قافله دنیا عقب نمانند؟!

وی می گوید: به نفع اهانت کنندگان است که کوتاه بیایند در غیر این صورت سلاح ایمان و صبر و استقامت خانواده شهدا و قطرات خون پاک شهدا دامن آنان را خواهد گرفت.

همسر شهید ذورقی با بیان اینکه نباید به امثال کرباسچی ها که معرفتی به انقلاب و ارکان نظام اسلامی ندارند تریبون داده شود، گفت: مردم از خانواده شهدا حمایت کنند تا همگان زیر چتر ایمن انقلاب اسلامی زندگی آرامی داشته باشند.

پاسرو؛ شهید افشین ذورقی در اسفند ماه 94 برای دفاع از اسلام و انقلاب عازم سوریه شد و سحرگاه 29 فرودین 95 در سن 33 سالگی به آسمانی که بدان تعلق داشت پر کشید و نام نامی خود را در زمره مدافعان حریم و حرم ثبت کرد.

سومین فرزند پسر شهید ذورقی پنج ماه بعد از شهادت پدر دیده به جهان گشود؛ نام مستعار پدر زینت بخش شناسنامه «ابو محسن ذورقی» است و به گفته مادرش در آینده نیز زینت بخش راه پدر خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو