گروه : سیاسی /

شناسه: 4400

10 فروردین 1403 11:07

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه نینوا گلستان: «استارباد» گویای سند تحریف شده انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه فصلنامه «استارباد» سند تحریف شده انقلاب اسلامی را ارائه کرده است از مسوولان متولی خواستار پاسخگویی در این حوزه شد.

به گزارش قابوس نامه از گرگان، رحمت‎الله صادقی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: دقت و توجه نیروهای بسیجی در عرصه فضای مجازی پیرامون مسائلی که در فصلنامه استارباد پرداخته شد قابل تحسین است چنانکه دفاع و دروازه‎بانی خوبی از سوی نیروهای بسیجی و مومن برای انقلاب اسلامی، امام راحل و فرهنگ عمومی، انقلابی و ولایی مردم استان را شاهد بودیم.

وی از دستگاه‎های مسوول و متولی خواست تا پاسخگوی این اتفاقات باشند و تصریح کرد: انتظار از دستگاه‎هایی که مجوزهای لازم را به این مجموعه‎ها می‎دهند این است که نظارت دقیق نسبت به تولید این منشورات داشته باشند چرا که دورازه‎بانی و پاسخگویی در این حوزه رسالت این مجموعه است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به موضع‎گیری نیروهای بسیجی و دلسوزان نظام نسبت به اهانت‎ استارباد به مقدسات نظام اسلامی افزود: حوزه بسیج به این موضوع توجه کرد، مسوولان متولی باید هوشیار باشند که اگر به این مسائل بی‎توجهی شود تاریخ انقلاب اسلامی تحریف و تخلیه خواهد شد.

صادقی بیان کرد: زمانی که سرفصل‎های این فصلنامه را مطالعه کردم خیلی متاثر شدم اما از این حیث خوشحال هستم که بسیج رسانه و اصحاب رسانه به این مسائل توجه کردند و به مسوولان هشدار دادند که امیدواریم این مهم مورد توجه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: منشورات در حوزه انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدا، ولایت و تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان ناموس این نظام است و همه موظف هستیم و نباید بگذاریم به گنجینه انقلاب اسلامی صدمه و یا خدشه‎ای وارد شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: القائات سیاسی که ناشی از سیاست‎زدگی غربی و شرقی است در این فصلنامه به جامعه دیکته می‎شود القای یک تفکر که برخلاف جریان انقلاب اسلامی است و برگرفته از سازمانی که می‎خواهد تاریخ این انقلاب را تحریف کند.

صادقی افزود: بروز این وقایع یا نشان از غفلت مسوولان آن فصلنامه دارد که منتج به این اتفاق شد که باید مورد بررسی قرار بگیرد، اگر از روی غفلت فردی باشد نیز هیئت ناظر بر مطبوعات باید آن را مدیریت کند تا شاهد سند تحریف شده انقلاب اسلامی نباشیم که مرجع و منبع برخی از دانشجویان شود.

وی با اشاره به مسئله نفوذ در سند 2030 تصریح کرد: اگر بخواهیم مصداقی از نفوذ در تصمیم‎گیری و تصمیم‎سازی ارائه کنیم سند 2030 یکی از ظرفیت‎های نفوذ در این زمینه بوده است و از شورای عالی انقلاب فرهنگی گرفته تا دولت و آموزش  و پرورش در این زمینه غافل شدند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: در دهه سوم انقلاب اسلامی یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری به آموزش و پرورش تهیه سند تحول بنیادین در این حوزه بود که به دو محور اصلی «بندگی در برابر خدا» و «مهارت در توانمند شدن» اشاره داشت.

صادقی بیان کرد: سند 2030 در تضاد سند تحول بنیادین قرار گرفت که این مسئله با درایت مقام معظم رهبری برطرف شد، بروز این مسائل نشان می‎دهد اگر دستگاه‎های ناظر و فرهنگی مختل شوند و حرکت دشمنان را رصد نکنند باید شاهد سندهای 2030 در عرصه‎های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو