گروه : سیاسی /

شناسه: 5484

28 فروردین 1403 23:09

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

منشی هیات رئیسه مجمع مشورتی شوراهای مراکز استان ها انتخاب شد

رئیس شورای شهر گرگان به عنوان منشی هیات رئیسه مجمع مشورتی شوراهای مراکز استان ها انتخاب شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از پاسرو، در بیست دومین جلسه علنی شورای پنجم فائزه عبدالهی به ارائه گزارشی از مجمع اخیر مشورتی روسای شورای شهرهای مراکز استان های کشور پرداخت و گفت: با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که شهر ما گرگان دارد نتوانسته ایم آن را به خوبی به کشور معرفی کنیم در جلسه مزبور فرصت را مغتنم شمردم و رای اعتماد را از روسای شوراهای مراکز استانهای کشور برای مردم گرگان کسب کردم.

وی افزود: 70 درصد مردم ایران شهرنشین هستند و 40 میلیون در مراکز استان ها ساکن اند نمایندگان این 40 میلیون در جلسه مزبور حضور داشتند و این برای مردم گرگان افتخار بزرگی است.

عبدالهی از تشکر رئیس شورای اسلامی کرمانشاه از کل مردم ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: ایمنی و مدیریت بحران بحث فراموش شده ای در سطح کشور است، استحکام بنای سازه ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس شورای شهر گرگان متذکر شد: در پیشگیری اقدامات نتوانستهایم موفق عمل کنیم، در مدیریت بحران نیز نتوانستیم آنطور که باید و شاید مدیریت قوی داشته باشیم، در شهر گرگان خیلی از تجهیزات و امکاناتی که باید در موقعیت بحرانی کمک کننده جان شهروندان باشند در موقعیت خوبی نیستند.

عضو هیات رئیسه روسای شوراهای مراکز استانهای کشور گفت: باید به جهت آموزشی شهروندان را ارتقا دهیم، دانشکده و مراکز علمی باید داشته باشیم که شهردارانی را تربیت کنیم و اعضای شوراها از آن دانشکده ها شهرداران را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: تقویت بنیه علمی اعضای شورا بحث مهم دیگر بود که در جلسه کشوری مطرح شد، خیلی از اعضای دوره پنجم شورا برای اولین بار به شورا راه پیدا کردند باید آموزش داده شود و آخرین اطلاعات علمی در قالب یک ماهنامه تعریف شود.

عبدالهی ابراز کرد: در برنامه توسعه 5 ساله مدیریت واحد شهری تعریف شده اما اجرایی نشده است، توجه به بافت های تاریخی شهرها از مباحثی بود که طرح موضوع شد، لایحه مالیات بر ارزش افزوده نیز طرح موضوع شد، مبحث دیگر مدیریت جامع شهری بود که در آنجا تعریف شد.

رئیس شورای شهر گرگان در پایان با اشاره به هفته وحدت گفت: پیام این هفته برادری تمامی مسلمانان است ما باید میراث نبوت را پاس بداریم تا در جهل سقوط نکنیم و مجال تفرقه افکنی را از بیگانگان بگیریم و در سایه امامت، ولایت و وحدت صراط مستقیم را بپیماییم و جز در برابر خدا و رسولش در برابر کسی سر خم نکنیم.

گفتنی است در مجمع مشورتی روسای شوراهای مراکز استانهای کشور سه نفر به عنوان هیات رئیسه انتخاب شدند، طبق آرا اخذ شده رئیس این مجمع محسن هاشمی رفسنجانی، نائیب رئیس روسای شوراهای مراکز هر استان و منشی آن خانم فائزه عبدالهی هستند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
معبر سایبری فندرسک
19 مهر 1400

انشاالله که اجرایی نشه. چون اگه بشه باید مسیری که قبل از یارانه ها با 1400 میرفتم میومدم و الان با 5000 هزار تومن میرم و میام بعد از مرحله دوم باید با روزی 10000 هزار تومن برم و بیام.

آرشیو