گروه : سیاسی /

شناسه: 5835

10 فروردین 1403 04:16

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

ارتش هیچ‌گاه اجازه سوءاستفاده به بدخواهان را نمی‌دهد

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان به بصیرت کارکنان ارتش در برخورد با موضوع حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: ارتش هیچ‌گاه اجازه سوءاستفاده به بدخواهان را نمی‌دهد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ 2 سعید اثنی‌عشریه عصر امروز در جمع فرماندهان و افسران ارشد تیپ 230 شهید متاجی اظهار داشت: دشمن همیشه در کمین است و تلاش می‌کند فرهنگ، دین، ناموس، و شخصیت ما را مورد هدف قرار دهد.

وی با بیان اینکه همیشه باید هوشیار باشیم، تاکید کرد: باید بیدار و هوشیار باشیم اگر غیر از این باشد غافلگیر خواهیم شد و ملتی که غافلگیر شود ذلیل می‌شود. برای اینکه عزت و شرف خود را حفظ کنیم باید هوشیار باشیم.

اثنی عشریه تصریح کرد: کارکنان پدافند هوایی چشمان بیدار ملت و شبانه‌روز بیدار هستند و همه آسمان کشور را با هوشیاری رصد می‌کنند و نتیحه تلاش شما بیداردلان امنیت پایدار آسمان ایران اسلامی است.

فرمانده تیپ 230 شهید متاجی گفت: موضوع حفظ هوشیاری به ویژه ارتقای هوشیاری آحاد کارکنان ارتش و خانواده‌های آن‌ها مورد تاکید فرماندهی معظم کل قواست.

اثنی عشریه به بصیرت کارکنان ارتش در برخورد با موضوع حوادث اخیر اشاره و اظهار کرد: هوشیاری، ولایتمداری و بصیرت مردم و نیروهای مسلح سبب شد، اغتشاشات و فتنه اخیر نیز در نطفه خفه شود و بار دیگر جلوه‌های اتحاد و همدلی نمایان شود.

فرمانده تیپ 230 شهید متاجی گرگان افزود: ارتش مشکلات و سختی‌های دوران جنگ تحمیلی را با نجابت و صلابت تحمل کرد و در دوران پس از دفاع نیز هیچگاه اجازه نداد بدخواهان نظام با نیات شوم‌شان خدشه‌ای به قداست، صلابت، ولایتمداری و اقتدار ارتش وارد کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو