گروه : سیاسی /

شناسه: 6754

31 فروردین 1403 16:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 آیت الله نورمفیدی: وقف متناسب با نیازهای روز جامعه باید در گلستان افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ‌گفت: همواره به مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کردم که نسبت به متولیان وقف تعامل داشته باشند و وقف متناسب با نیازهای روز جامعه باید در گلستان افزایش یابد.

‌به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ،  آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در آیین تجلیل از 150 دانش آموز برتر استان گلستان اظهار داشت : به 2 علت در این همایش شرکت کردم و نخستین علت آن وجود مرحوم البرز است که چنین وقفی را انجام داده است.

وی وقف اگر برای امام حسین(‌ع)‌ هم باشد باید با شرایط امروز اتفاق بیفتد، تصریح کرد: ‌وقف باید برای دانش‌آموزان نخبه و علماء باشد و یا باید توسعه‌های گوناگون اجتماعی را همراه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان ادامه داد:‌ در سال‌های گذشته خانمی در شهر سرخنکلاته بخشی از اموال خود را برای انرژی هسته‌ای وقف کرد و این‌گونه اقدامات که براساس آینده‌نگری بوده، قابل تقدیر است.

نورمفیدی تاکید کرد:‌ همواره به مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کردم که با متولیان وقف تعامل داشته باشم و این مهم می‌تواند در توسعه وقف موثر باشد. کارشناسان باید کمک کنند که افرادی که به دنبال سنت حسنه وقف هستند را راهنمایی کنند تا به درستی در مسیر وقف هدایت شود.

‌نماینده ولی فقیه در استان گلستان به توسعه علمی کشور اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در حال پیشرفت‌های خوبی است اما باید به مسئله توسعه علمی توجه کنیم.

نورمفیدی بیان اینکه مشکلات بدنه در مسیر توسعه را نفی نمی‌کنم،‌ افزود: اگر ریشه درختیسلامت داشته باشد گرچه آفت‌هایی در بدنه وجود داشته باشد اما آسیب‌های آن گذرا خواهد بود.

وی افزود:‌ ابتدای انقلاب اسلامی آفت‌های زیادی به سراغ ما آمد اما ریشه و اساس کار انقلاب درست بود و به این نقطه رسیدیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود:‌ با بزرگان صنعتی دنیا مذاکره کردیم، آنها را به نقطه‌ای رساندیم که امروز آمریکا می‌گوید من اشتباه کردم و این کار بزرگی در صحنه بین‌المللی بود.

نورمفیدی با بیان اینکه استکبار به دنبال ایران هراسی بود، افزود‌:‌‌ امروز دنیا متوجه شد که آمریکا دروغ می‌گفته و البته مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو