گروه : مذهبی /

شناسه: 4939

09 فروردین 1403 20:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان: «امربه‌معروف» ابزاری کارآمد برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر ابزاری کارآمد در مقابله با تهاجم فرهنگی رسانه‌های غربی است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از مهر ، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد با گرامیداشت هفته امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار کرد: در جامعه کنونی با پیشرفت امکانات ارتباطی از قبیل اینترنت، رسانه‌های صوتی و تصویری، شبکه‌های اجتماعی و... فرهنگ اسلامی هرروز بیشتر موردتهاجم فرهنگی و آسیب اجتماعی قرار می‌گیرد و ضروری است تا با امربه‌معروف و آشناسازی جوانان با هجمه‌های دشمنان، از فرصت این فریضه واجب بهره‌گیری کرد.

وی بابیان اینکه باید با ورود جوانان به عرصه‌های جدید، به امربه‌معروف کاربردی‌تر نگاه شود، افزود: غرب با استفاده از همه رسانه‌ها و تأمین هزینه‌های مالی هنگفت به دنبال ترویج و توسعه بی‌دینی و اباحی گری دارد لذا امربه‌معروف می‌تواند ابزاری کارآمد در مقابله با آن باشد.

یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود

حجت‌الاسلام ولی نژاد با گرامیداشت ماه محرم و بیان این جمله که یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) امربه‌معروف و نهی از منکر بود، اظهار کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر برای قوام و پایداری دین است و شهادت امام حسین (ع) هم برای این مهم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی افزود: با اعمال امربه‌معروف و نهی از منکر پرچم تبلیغ دین در همه‌جا برافراشته و کوچه و برزن این کشور پایگاه دفاع از مکتب حسینی خواهد شد و این به معنای آن است که امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از تکالیف حسینیان است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان بابیان این نکته که امربه‌معروف و نهی از منکر موجب بهبود زندگی بشر می‌شود، افزود: بسیاری از بلاهایی که امروزه دچار آن هستیم به خاطر فراموش‌شدن امربه‌معروف و نهی از منکر است.

وی گفت: انشاء الله روزی فرارسد که در جامعه شاهد فراگیری شان امربه‌معروف و نهی از منکر باشیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو