گروه : ورزشی /

شناسه: 1331

09 فروردین 1403 17:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسابقات اسکواش جام محلاتی در استان گلستان آغاز شد

مسابقات اسکواش جام محلاتی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه ۴ هزار شهید استان گلستان از امروز با شرکت ورزشکاران ۷ استان کشور در گرگان آغاز شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، سرپرست فنی مسابقات اسکواش جام محلاتی در حاشیه آغاز این رقابت ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات کلوز ستلایت اسکواش همزمان با هفته تربیت بدنی و اجلاسیه گرامیداشت چهار هزار شهید استان گلستان به مدت 4 روز در سالن اسکواش گرگان برگزار می‌شود.

اشکان اتحادی افزود: 35 ورزشکار از 7 استان گلستان، تهران، خوزستان، یزد، مازندران، خراسان رضوی و کیش در این رقابت ها به صورت دوره ای باهم رقایت می کنندو ورزشکاران برتر رنکینگ کشوری را کسب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سرمربی تیم ملی نیز از نزدیک بر این مسابقات نظارت دارد، تصریح کرد: این رقابت‌ها دارای رنکینگ ملی و بین المللی است و همه ساله به میزبانی یکی از شهرهای کشور برگزار می‌شود.

سرپرست فنی مسابقات اسکواش جام محلاتی و دبیر هیئت اسکواش استان گلستان با اشاره به اینکه 12 ورزشکار برتر این مسابقات رنکینگ کشوری کسب می‌کنند، اظهار کرد: استعدادیابی با توجه به تاکید فدراسیون و نیاز استان اولویت نخست امسال هیئت اسکواش گلستان بوده و به همین منظور برنامه های خود را بر این موضوع مهم تمرکز کرده‌ایم.

اتحادی افزود: در این راستا بهترین مربیان خود را به سمت استعدادیابی سوق داده‌ایم و مطمئنیم با این روندی که  مربیان درپیش گرفته‌اند گلستان قطب نخست استعدادیابی اسکواش  کشور می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو