گروه : ورزشی /

شناسه: 5107

10 فروردین 1403 06:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رییس اداره ورزش و جوانان گالیکش: گنبدکاووس قهرمان مسابقات بوکس بزرگ‌سالان گلستان در گالیکش شد + عکس

رییس اداره ورزش و جوانان گالیکش گفت: تیم بوکس شهرستان گنبدکاووس قهرمان بیست و دومین دوره رقابت‌های بوکس بزرگ‌سالان استان گلستان در گالیکش شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از نیلکوه حسین نصیری گفت: بیست و دومین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگ‌سالان استان گلستان و انتخابی کشوری تحت عنوان شهدا مدافع حرم طی دو روز در شهرستان گالیکش برگزار شد.

qaboosnameh92

وی افزود: در این مسابقات 38 بوکسور از شهرستان‌های گرگان، بندر ترکمن، کردکوی، علی‌آباد، گنبدکاووس، آزادشهر، رامیان، گالیکش و کلاله در 9 وزن به رقابت پرداختند.

نصیری گفت: محمود کمالی پور در وزن 49 کیلوگرم از گالیکش، سروش طاهریان در وزن 56 کیلوگرم از گرگان و عبدالمطلب جرجانی در وزن 60 کیلوگرم از گنبدکاووس به نشان طلا اوزان خود دست‌یافتند.

رییس اداره ورزش و جوانان گالیکش افزود: جمال‌الدین هلاکویی در وزن 64 کیلوگرم از گنبدکاووس، رسول آقازاده در وزن 69 کیلوگرم از گنبدکاووس، احمد قره سفلی در وزن 75 کیلوگرم از گنبدکاووس، وحید شایردی عطا در وزن 81 کیلوگرم از گنبدکاووس، محمد قربانپور در 91کیلوگرم از بندر ترکمن با غلبه بر رقبای خود به مدال طلای اوزان خود دست‌یافت‌اند.

به گفته نصیری، حسین شهسوار غلامی نیز در وزن بعلاوه 91 کیلوگرم از گرگان با غلبه بر رقبای خود به نشان طلا سنگین‌وزن این رقابت‌ها دست‌یافت.

وی اظهار داشت: در پایان گنبدکاووس با 30 امتیاز، گرگان با 13 امتیاز و گالیکش و بندر ترکمن با 5 امتیاز به ترتیب به مقام اول تا سوم تیمی دست‌یافتند.

qaboosnameh93

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو