گروه : اجتماعی /

شناسه: 3040

31 فروردین 1403 17:36

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س)؛  پیکر 7 شهید خوشنام دفاع مقدس وارد گلستان شد / مشخصات شهداء

پیکر مطهر 7 شهید خوش نام دوران دفاع مقدس صبح امروز وارد استان گلستان شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما ؛ علی خالقی معاون روابط عمومی سپاه نینوا در گفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص مشخصات 7 شهید گمنام دفاع مقدس که وارد گلستان شدند خاطر نشان کرد: این هفت شهید گمنام دفاع مقدس در عملیاتهای محرم ، کربلای 4 ، بدر و خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی خاطر نشان کرد: از این 7 شهید گمنام دو شهید در شهر سرخنکلاته به خاک سپرده خواهند شد که یکی از این دو شهید ، 23 ساله در عملیات محرم در منطقه عملیاتی شرهانی و یک شهید دیگر 29 ساله در عملیات کربلای 4 در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیده است.

وی افزود: شهید گمنامی که 18 ساله و در عملیات بدر در منطقع عملیاتی شرق دجله به شهادت رسیده در دانشکده دخترانه مائده در گرگان به خاک سپرده خواهد شد.

خالقی تصریح کرد:شهید گمنام دیگری از این 7 شهید که بناست در روستای شیر آباد خان ببین به خاک سپرده شود 23 ساله و در عملیات کربلای 4 در منطقه ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

وی در ادامه افزود: از سه شهید گمنامی که مهمان مردم شهرستان علی آباد کتول خواهند بود یک شهید در دانشکده فنی و حرفه ای امام خمینی این شهر به خاک سپرده خواهد شد که این شهید 29 ساله و در عملیات کربلای 4 در منطقه عملیاتی ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

معاون روابط عمومی سپاه نینوا گفت: از دوشهیدی که مهمان مردم شهر مزرعه از توابع علی آباد کتول خواهند شد یک شهید 21 ساله و در عملیات کربلای 4 در منطقه عملیاتی ام الرصاص و شهیدی دیگر 24 ساله در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیده است.
وی در پایان از مراسم استقبال این هفت شهید گلگون کفن خبر داد و گفت : مراسم متمرکز استقبال از این هفت شهید خوشنام امروز سه شنبه مورخ 10/12/95 راس ساعت 13 از میدان بسیج برگزار و سپس به شهرستان های یاد شده جهت تشییع و تدفین انتقال خواهد یافت.

shahid 1

shahid 2

shahid 3

shahid 4

shahid 5

shahid 6

shahid 7

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو