گروه : اقتصادی /

شناسه: 4977

29 فروردین 1403 03:44

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تهران میزبان هفدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ


هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری از چهار دهم لغایت هفدهم مهر ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می یابد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از میزان، این نمایشگاه بعنوان بزرگترین رویداد سالیانه حوزه صنعت رنگ و رزین به شمار می رود به طوری که در این نمایشگاه اکثر برندهای مطرح و صادراتی حضور پر رنگی خواهند داشت.

براساس این گزارش این نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و به همت مجموعه بانیان امید برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه 260 تولید کننده داخلی و 140 شرکت خارجی از کشور های فرانسه- چین- هند- اسپانیا- آلمان- هلند- تایوان- کره- دانمارک- امریکا- ایتالیا- استالیا- سوئد- مالزی- امارات- ژاپن- ترکیه- سوئیس- بلژیک - بلاروس و...... حضور پر رنگ خواهند داشت و در فضایی به وسعت 30 هزار مترمربع آخرین توانمندهای خود را در معرض دید عموم قرار داده با یکدیگر به رقابت می پردازند..

یاد اور می شود ،حمایت از صنعت رنگ و رزین ،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری در داخل کشور با رویکرد صادراتی اولویت اصلی نمایشگاه و تشویق فعالیت های صادراتی وفراهم کردن بستری جهت ارتقاء سطح کمی وکیفی تولید ، فروش و صادرات تولیدات ومحصولات ایرانی مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه می باشد.

اجرای فستیوال رنگ،برگزاری کارگاه های آموزشی و گردهمایی صنفی جهت تبادل نظر مدیران بلند پایه مشارکت کنندگان از دیگر برنامه های نمایشگاه امسال است، این در حالی است که سازمان بهزیستی در نمایشگاه امسال حضور و مشارکت خوبی را خواهد داشت.


گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری از چهار دهم لغایت هفدهم مهر ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می یابد و طی این مدت همه روزه از ساعت 9الی17پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو