گروه : سیاسی /

شناسه: 2955

10 فروردین 1403 01:07

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تور رایگان اسرائیل/ تلاش برای سودجویی از هنرمندان

گروه‌های فعال با انتقاد شدید از اقدام رژیم صهیونیستی آن را تلاش برای سودجویی از هنرمندان در راستای سرپوش گذاشتن به جنایات عنوان کردند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از جام نیـوز، یک سال پیش دولت رژیم صهیونیستی با هدف بهره‌جویی سیاسی از ستاره‌های سینمای جهان، هنرمندانی چون لئوناردو دی‌کاپریو، مت دیمون و سایر ستاره‌های هالیوودی را به سفرهای لوکس رایگان به سرزمین‌های اشغالی دعوت کرد اما این دعوت مورد بی‌توجهی هنرمندان واقع شد.

به گزارش ان‌.دی.تی‌.وی، هیچکدام از ۲۶ ستاره اسکار که به آنها پیشنهاد سفر رایگان به ارزش بیش از ۵۵ هزار دلار شده بود،‌ سفر به اراضی اشغالی را نپذیرفتند.

این پیشنهاد بخشی از بسته هدیه یک شرکت بازاریابی در زمان نزدیک به مراسم اسکار ۲۰۱۶ بود که ارزش هر کدام ۲۰۰ هزار دلار برآورد ‌شد و شامل آیتم‌های دیگری مثل استفاده از دستمال‌های توالت فوق گران‌بها می‌شد؛ این اقدامات واکنش‌های شدیدی را برانگیخت.

گروه‌های فعال با انتقاد شدید از این اقدام، رژیم صهیونیستی را به تلاش برای سودجویی از هنرمندان متهم می‌کنند تا به این وسیله وجهه مثبتی از خود به نمایش بگذارد و اتهامات حقوق بشری در اراضی اشغالی فلسطین را کم اهمیت جلوه دهد.

اکنون که دیگر فرصت چندانی تا برگزاری اسکار ۲۰۱۷ در ۲۶ فوریه باقی نمانده است،‌ به نظر می‌رسد هیچ کدام از هنرمندان هالیوودی حاضر به سفر به اراضی اشغالی نشدند.

نویسنده :

نظرات
آرشیو