گروه : اخبار ایران /

شناسه: 5334

09 فروردین 1403 23:19

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

هر لحظه به جمعیت زائران اربعین حسینی افزوده می‌شود

همزمان با ورود میلیون‌ها مسلمان به شهر کربلا، همچنان مسیر نجف - کربلا مملو از جمعیت بوده و مسلمانان زیادی همچنان در مسیر رسیدن به حرم امام حسین هستند.

به گزارش قابوس نامه به نقل ازخبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با نزدیک شدن به اربعین، هر لحظه بر تعداد زائران در کربلای معلی افزوده می‌شود و خدمات رسانی به زائران همچنان در این مسیر ادامه دارد.

تمام جاده های منتهی به شهر مقدس کربلا مملو از زائر بوده و مسیر تردد خودروها نیز با ترافیک سنگینی روبرو است.

بنا بر گزارش برخی نهادها، سال گذشته بیش از 28 میلیون زائر اربعین حسینی به کربلای معلی آمدند و پیش بینی می شود، امسال بیشتر از این عدد به خیل مشتاقان زیارت امام حسین(ع) بپیوندند.

اکنون خیابان های منتهی به حرمین مطهر و بین الحرمین با ترافیک انسانی عجیبی روبرو است و از چند کیلومتری حرم، راه رفتن به کندی امکان پذیر است.
با حضور میلیون ها زائر اربعین حسینی در شهری که خود یک میلیون جمعیت دارد، مردم کربلا با مهمان نوازی همچنان پذیرای زوار اربعین هستند.
 

حمایت راهپیمایان اربعین از یمن در مقابل تجاوز رژیم سعودی

همزمان با ورود میلیون‌ها مسلمان به شهر کربلا، همچنان مسیر نجف - کربلا مملو از جمعیت است.

برخی راهپیمایان می‌گویند که قتل‌عام مسلمانان یمن توسط رژیم سعودی، موجب شده تا برای فریاد اعتراض به مسلمان‌کشی سعودی‌ها در راهپیمایی اربعین حضور یابند.

امنیت در کربلا و مرزها همچنان جاری است

با وجود حضور تروریست ها در برخی مناطق کشور عراق اما همچنان مسیر زوار ایمن بوده است و هیچگونه عملیات انتحاری یا مشکلات امنیتی برای زائران به وجود نیامده است و این موضوع قدرت مسلمانان در حفظ اتحاد با برگزاری این راهپیمایی عظیم را نشان می دهد.

نویسنده :

نظرات
آرشیو