گروه : اجتماعی /

شناسه: 6142

01 اردیبهشت 1403 08:40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اسکندری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد ثبت نام بیش از 32 هزار زائر در مرحله رزرو کاروان‌های حج 97

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت از ثبت نام 32 هزار و 415 زائر در مرحله ثبت نام رزرو کاروان‌های حج 97 خبر داد.


به گزارش قابوس نامه به نقل از گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، وحید اسکندری سرپرست دفتر ریاست و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: تاکنون در مرحله ثبت نام کاروان‌های حج سال 97، 32 هزار و 415 زائر نام‌نویسی کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: از آمار فوق 21 هزار و 983 نفر با واریز مبلغ نهایی ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند و 12 هزار و 765 نفر نیز هنوز نسبت به واریز مبالغ ثبت نام در کاروان‌های مورد نظر خود اقدام نکرده‌اند و این امر به مفهوم نهایی نشدن ثبت نام این افراد در حج 97 است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت یادآور شد: استقبال از ثبت نام در کاروان‌های اعلام شده سازمان حج و زیارت تا امروز خوب بوده است.

اسکندری اضافه کرد: ثبت نام در کاروان‌های سازمان حج و زیارت برای حج سال 97 تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد و مهلت خاصی هنوز برای آن در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو