گروه : سیاسی /

شناسه: 3356

05 اردیبهشت 1403 13:13

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه مشهد: عده ای به دنبال اردو کشی سیاسی با استفاده از جریان لائیک هستند

 امام جمعه مشهد گفت: عده ای از قدرت یابان و فرصت‌طلبان داخلی به دنبال اردوکشی سیاسی با استفاده از جریان لائیک برای رسیدن به مقاصد خود هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قابوس نامه به نقل از خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهارکرد: خوشبختانه امسال همچون سنوات قبل در روز اول سال از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری که راهبرد سازنده‌ای در حرکت و تداوم انقلاب اسلامی ایران است بهره‌ مند شدیم.

وی افزود: فرمایشات ایشان به‌قدری شفاف و واضح بود که وظیفه، راه پیمودن مسیر، راهکار اجرایی، نقطه هدف گذاری دشمن و هم کیفیت مقابله با دشمن را مطرح کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ایشان در فرمایشات خود بر اشتراک جامعه اسلامی با محوریت عشق به خدا، دین، پیغمبر(ص) و عترت تاکید کردند که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

آیت الله علم‌الهدی در ادامه با اشاره به بخش دیگری از فرمایشان رهبر معظم انقلاب بیان کرد: خوشبختانه در مراسم های ملی و مذهبی سال گذشته از هر جناحی، با هر فکری، با هر اختلاف‌سلیقه و حزبی در همه مناسبت ها شرکت کردند که معنای آن این است که یک جریان مشترک در همه آحاد ملت به نام عشق به دین، عشق به خدا، عشق به پیغمبر(ص) و عترت پیغمبر وجود دارد.

امام جمعه مشهد در ادامه خاطرنشان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در اولین روز سال جدید دارای پیامی برای دشمنان خارجی و پیامی برای قدرت یابان داخلی است زیرا امروز دشمنان ما می دانند هم مردم به این نظام و هم نظام به مردم وابسته است و به دنبال از بین بردن این رابطه هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: امید دشمنان برای براندازی نظام، استفاده از جریان لائیک داخلی است. آنها می‌خواهند سفره دین را از زیر پای مردم بکشند و با منسجم کردن افراد بی دین در داخل کشور و جریان لائیک، یک جریان ضد نظام به وجود بیاورند و به‌وسیله آنها به نظام ضربه بزنند یا نظام را براندازی کنند.

امام جمعه مشهد افزود: همین تفکر را نیز یک عده فرصت‌طلب و قدرت یاب در داخل کشور  دنبال می کنند، زیرا می دانند در این کشور نمی‌توانند برای خود قدرتی بدست آورند و می خواهند با استفاده از یک عده لائیک و بی‌دین در کشور اردوکشی سیاسی کنند.

وی افزود: در این راستا توسعه ناهنجاری‌ها ، منکرات، فحشا، بی‌بندوباری، آزادی، لذت و شادی جوان در دستور کار دشمنان قرار دارد که به این وسیله بتوانند یک جریان لائیک را به هم وابسته و منسجم کرده و به مقاصد خود دست یابند.

علم الهدی گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود به این دو جریان پیام دادند، به خارجی‌ها پیام دادند که شما بدانید، هیچ‌گاه این قدرت را پیدا نخواهید کرد که با منسجم کردن یک بخش اقلیت لائیک در این کشور در برابر سیل میلیونی جمعیت متدین  بایستید.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این پیام به قدرت یابان و فرصت‌طلبان داخلی نیز بود که می‌خواهند از یک بستر لائیک، اردوی سیاسی درست کنند، این هم شدنی نیست زیرا  مردم متدین هستند.

نویسنده :

نظرات
آرشیو