گروه : سیاسی /

شناسه: 7778

10 فروردین 1403 02:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 انتقام خون شهدا را از دولت‌های خائن عربستان و امارات خواهیم گرفت

سردار جعفری گفت: چرا ارتش و سرویس اطلاعاتی کشور مسلمان پاکستان به این گروهک‌ها پناه می دهد، ما این پناه و سکوت را نوعی حمایت می پنداریم و ارتش و سرویس اطلاعاتی پاکستان باید پاسخگو باشند، چون محل اختفای آن‌ها را می دانند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، ظهر شنبه در مراسم تشییع ۲۷ شهید مدافع حریم امنیت در اصفهان اظهار داشت: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم اصفهان در شهیدپروری و حمایت از نظام و تلاش برای برقراری امنیت از تقدیم جان و مال خود دریغ نکردند و در حمایت از تمامی برنامه‌ها در راستای ارتقای سطح معنوی و توسعه امنیت و پیشرفت در کشورمان تمام تلاش خود را به کار بستند.

وی افزود: دشمنان نظام برای جلوگیری ازپیشرفت ایران اسلامی و ایجاد ناامنی در کشور صف کشیده اند و تمامی نیرو‌های امنیتی کشور مشغول مبارزه با این توطئه گری‌ها هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در جنوب شرق کشور ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ امنیت از حدود ۹ سال قبل آغاز شده است و اقدامات بسیار مناسب و گسترده‌ای برای حفاظت از مرز‌ها و ایجاد امنیت در منطقه سیستان و بلوچستان توسط نیرو‌های سپاه از شهر‌های مختلف از جمله اصفهان انجام شده است.

جمهوری اسلامی دیگر ملاحظات قبلی را ندارد
فرمانده کل سپاه ادامه داد: از این به بعد ایران ملاحظات قبلی را ندارد و برای انتقام خون این‌ عزیزان مستقیم وارد عمل می شود.

سردار جعفری گفت: چرا ارتش و سرویس اطلاعاتی کشور مسلمان پاکستان به این گروهک‌ها پناه می دهد، ما این پناه و سکوت را نوعی حمایت می پنداریم و ارتش و سرویس اطلاعاتی پاکستان باید پاسخگو باشند، چون محل اختفای آن‌ها را می دانند.

وی تشریح کرد: دولت‌های خائن عربستان و امارات بدانند صبر نظام به سر آمده و دیگر این اقدامات آنها را تحمل نمی کند و انتقام خون شهدا را از این دولت ها خواهد گرفت و از رئیس جمهور می خواهیم بنا بر وعده داده شده شان، دست ما را در گرفتن انتقام باز بگذارد.

فرمانده کل سپاه در ادامه افزود: دولت پاکستان هم بداند هزینه سکوت آن‌ها در برابر این اقدامات کور سنگین خواهدبود.

وی ادامه داد: به قول امام (ره) به دشمنان خود می‌گوییم «بکشید ملت ما را، ملت ما بیدارتر می‌شوید»، خون شهیدان در این مسیر الهی انقلاب اسلامی به عنوان موتور حرکت است و اثر گذاری خون شهید در رابطه با استقامت و پایداری ۴۰ ساله ملت ایران روشن و واضح است.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: تمامی پاسداران، بسیجیان و نیرو‌های امنیتی مصمم‌تر از گذشته و با عزمی راسخ آماده برقراری امنیت و انتقام‌گیری از دشمنان اسلام و ایران اسلامی هستند.

وی گفت: ما از ارواح طیبه همه شهدا به ویژه شهیدان عزیزن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان می‌خواهیم همه ما را در این راستا یاری کنند، ما تاکنون با دعای مردم مومن و انقلابی و با انتظارات و خواسته‌ها و هدایت‌های شهیدان عزیز تاکنون مقاومت کرده‌ایم و این راه الهی را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو