شناسه: 8711

29 اسفند 1402 11:18

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

مذاکره حضوری و مکاتبه شادمهر با وزیر نیرو

شادمهر نماینده مجلس با وزیر نیرو مذاکره کرد. در این مذاکره بندهای ذیل از مطالبات این نماینده بود: تقویت ولتاژ برق نوار مرزی که از ولتاژ ضعیف به ستوه آمدند، تسریع در نصب نیروگاه هوتن و کرند برای تقویت ولتاژ


گنبد کاووس _قابوس نامه _قسمتی از متن مکاتبه صریح شادمهر با وزیر نیرو:
.
 فاضلاب گنبد با قدمتی بیش از بیست و پنج سال درحال پوسیدن در زیر زمین و تبدیل شدن به آثار باستانی در کنار جرجان قدیم است. طرح های ملی تصفیه خانه گنبد با ۸۲ درصد پیشرفت و شبکه با ۶۰ درصد پیشرفت، حیف است که هنوز به سرانجام نرسیده است.
طرحهای مذکور می بایست در پنج سال گذشته به پایان می رسیدند، ولی مشکل رئیس گروه اجرایی است که تعلل دارد یا کارشکنی هاست؟ به هر حال این موضوع با آبرو و حیثیت وزارت نیرو گره خورده است.
ما نیز در مقام وکالت ملت صراحتاً و با جدیت پیگیر قضیه خواهیم بود و با لطف، مساعدت و همکاری جنابعالی امیدوار به بهره برداری بخشی از این ظرفیت بزرگ ملی هستیم.

امان قلیج شادمهر نماینده منتخب گنبد کاووس است. وی موفق شد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب ۳۱ هزار و ۸۲۶ رای از مجموع ۱۴۶ هزار و ۹۶۳ رای ماخوذه، از حوزه انتخابیه گنبد کاووس از استان گلستان انتخاب گردد و به مجلس راه یابد.

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
راهيان نور
19 مهر 1400

مرا وقت سحرگاهان به گوشم این ندا آمد ندا از جانب بالا ز عرش کبریا آمد دل هر شیعه مسرور است زین مولود فرخنده که اندر بوستان دین گلی از انبیاء آمد میلاد حضرت فاطمه(س) مبارک باد

آرشیو