شناسه: 8749

29 اسفند 1402 05:41

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دستگیری ۱۹ سارق/کشف ۴۸ فقره سرقت/کشف ۱۱ دستگاه موتورسیکلت نیمه‌سنگین سرقتی به ارزش ۷ میلیارد

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از تشدید فعالیت‌‌های انتظامی و اجرای طرح ضربتی پاکسازی نقاط آلوده در ۲۴ ساعته گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش ماموران ۱۹ سارق شناسایی و دستگیر و در تحقیقات مقدماتی پلیس متهمان به ۴۸ فقره انواع سرقت اقرار کردند.

به گزارش قابوس نامه سرهنگ محمود علی فر تصریح کرد: همچنین در پاکسازی ۹ پاتوق مواد فروشان ۱۰ خرده فروش مواد افیونی دستگیر و مقادیری مواد مخدر از پاتوق آنان کشف شد.

وی همچنین اظهار داشت: دستگیری ۳۹ متهم متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی، ۸ مجلوب فراری، ۲ اراذل و اوباش، کشف ۱۱ دستگاه موتورسیکلت نیمه سنگین سرقتی به ارزش ۷ میلیارد ریال و توقیف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت های فاقد پلاک از دیگر موفقیت‌های طرح مذکور بوده است.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص مخلان نظم و آرامش وآسایش شهروندان دارند آن را از طریق شماره تلفن ۱۱۰به مرکز فوریتهای پلیس اطلاع رسانی نمایند.

 شهرستان گنبد کاووس جمعیت آن بر اساس اخرین  سرشماری ، در حدود 34 هزار نفر بوده‌است. ;این شهر به خاطر دارا بودن بلندترینبرج گنبد کاووس" برج‌های آجری دنیابا همین نام که در قرن یازدهم میلادی بنا شده‌است، معروف است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو