شناسه: 8825

29 اسفند 1402 07:41

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس بیمارستان کلاله خبر داد؛ وضعیت بحرانی بیماران کرونایی کلاله نسبت بیماران گنبد / درمان کرونا رایگان نیست
بابک عرب گفت: متاسفانه تعداد بیماران در شرق استان هنوز هم در حد کنترل شده ای نیست و وضعیت بیماران شهرستان کلاله از گنبد نیز بحرانی تر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی قابوس نامه  به نقل از گلستان ما، بابک عرب، رئیس بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) کلاله با تاکید بر غیر رایگان بودن درمان کرونا در مراکز درمانی، در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: درمان بیماران کرونایی رایگان نیست و فقط در صورت داشتن بیمه می توانند از آن استفاده نمایند.

وی ادامه داد: مبلغ هزینه بیماران بسته به مدت بستری، استفاده از تخت ای سی یو، روش درمانی بکار گرفته شده و  غیره متفاوت خواهد بود.
 
رئیس بیمارستان کلاله در پاسخ به سوال تفاوت استفاده از داروهای خریداری شده از بیرون بیمارستان و داروهای درون بیمارستان در نتیجه درمان، گفت: بسته به نظر متخصص مربوطه و مشاوره تیم تخصصی دانشگاه ممکن است برای بیمار روش درمانی مختلفی در نظر گرفته شود؛ برخی بیماران با توجه به فضای مجازی یا مشاوره با آشنایان خود اصرار برای بکار بردن روش خاصی دارند.
 
وی در خصوص استفاده داروی رمدسیور در بیمارستان کلاله برای بیماران مبتلا به کرونا و اینکه آیا این دارو برای همه مبتلایان توزیع می شود یا فقط برای برخی از بیماران، گفت: داروهای موجود بدون توجه به هر مسئله حاشیه ای فقط براساس نظر متخصصین مربوطه و وجود دارو، در اختیار بیماران قرار می‌گیرد؛ ولی گاهی متاسفانه دچار کمبودهایی می شویم.
 
عرب در خصوص آخرین وضعیت شیوع کویید 19 در شرق گلستان گفت: متاسفانه تعداد بیماران در شرق استان هنوز در حد کنترل شده ای نیست؛ حتی در کلاله ( حدود 30 بیمار ) وضعیت بحرانی تر از گنبد است  و در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی امیدوارم به حد 2 ماه پیش که حدود 8 بیمار داشتیم برسیم.
 
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو