شناسه: 8940

01 اردیبهشت 1403 08:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مانور پدافند غیرعامل در هنرستان‌های گنبدکاووس اجرا می‌شود

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: در آستانه هفته «پدافند غیرعامل» مانور پدافند غیرعامل در هنرستان دخترانه و پسرانه شهرستان برگزار می‌شود.

 به گزارش قابوس نامه  صالح رفعتی  در زنگ پدافند غیرعامل در دبستان دخترانه مرحوم رحمانی اظهار کرد: در این برهه از زمان که در حالت جنگ به سر می‌بریم باید دانش آموزان و جوانان کشور ما بتوانند با آموزش‌های لازم و اجرا مانورهای مناسب در مقابل بحران‌ها و حوادث واکنش مناسبی انجام داده و مقابله کنند.

وی تصریح کرد: به منظور آمادگی دانش‌آموزان در برابر هرگونه حوادث و اتفاقات مانور پدافندغیرعامل در دو هنرستان دخترانه و پسرانه شهرستان برگزار می‌شود.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی، مقاله‌نویسی، انشاءنویسی با موضوع «آمادگی دفاعی دانش‌آموزان در برابر جنگ‌های احتمالی»، شب شعر از جمله برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل است.

وی بیان اینکه مقابله با بیماری و ویروس کرونا به نوعی پدافند غیرعامل محسوب می‌شود، بیان داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک، شستن مرتب دست و فاصله‌گذاری اجتماعی در زمان شیوع کرونا به نوعی سیستم دفاعی پدافند غیرعامل در زمان شیوع این ویروس محسوب می‌شود.

در این مراسم زنگ پدافند غیرعامل توسط فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان نواخته شد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو