شناسه: 9521

31 فروردین 1403 09:40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده هنگ مرزی اترک: هیچ گونه مشکل امنیتی خاصی در مرز وجود ندارد

فرمانده هنگ مرزی اترک در طی نشستی با خبرنگاران از آخرین وضعیت مرز ها و برنامه ها و اقدامات مرزبانان گقت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه؛ نجفی نژاد فرمانده هنگ مرزی اترک در طی گفتگویی با خبرنگاران به مناسب هفته ناجا از اهم اقدامات نیروی هنگ مرزی گفت و افزود: مرزبانان خادمان مردم مرزنشین گلستان و حافظان جان و مال و ناموس این ملت هستند.

سرهنگ نجفی نژاد با اشاره به روابط خوب مرزبانی دو کشور گفت: مردم آسوده خاطر باشند؛ در مرز اترک هیچ گونه مشکل امنیتی خاصی وجود ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد:برای بالابردن ضریب امنیتی مرز اترک پاسگاه ها با دوربین های مخصوص مجهز شدند تا جنبنده ای از نگاه مرزبانان نیفتد.

نجفی نژاد افزود: در چند ماه اخیر در پی حکم رهبر معظم انقلاب، نیروی هنگ مرزی اترک افزون بر تامین امنیت مرز ها در میادین گوناگونی نظیر کرونا،کم آبی و مشکلات راه سازی و تردد در کنار مرزنشینان بوده است.

سرهنگ نجفی نژاد با اشاره به عزم ناجا برای خدمت همه جانبه به مردم گفت: هنگ مرزی اترک در پیک کرونا با همکاری اداره بهداشت گنبد اقدام به برپایی مرکز واکسیناسیون کرد و در طی این دو ماه موفق شد 30 هزار نفر را واکسینه کند.مرزبانان همچنین در روزهای سخت کم آبی با آبرسانی در کنار مردم بودند و امادگی همکاری با دولت برای اقدامات بلندمدت را دارند.

وی در پایان گفت: از جمله برنامه های پیش روی هنگ مرزی اترک، راهسازی برای اتصال پاسگاه های مرزی و تردد راحت تر مرزنشینان و همچنین گازکشی پاسگاه های مرزی است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو