گروه : اجتماعی /

شناسه: 3287

10 فروردین 1403 15:15

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندار ویژه گنبدکاووس مطرح کرد؛ افزایش سهمیه آرد در سال 96/  کیفیت نان درگنبدکاووس مثال زدنی است

فرماندار ویژه گنبدکاووس  با بیان اینکه سهمیه آرد گنبدکاووس به میزان 2 هزار کسیه  افزایش پیدا می کند و گفت: کیفیت نان گنبدکاووس دز حوزه گلستان مثال زدنی است.

به گزارش قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی  با بیان این مطلب، افزود: آرامش این کارگروه در حوزه حل مسائل باعث شد اختلاف نظرهایی که در بعضی موارد باعث  افتراق و فاصله می شد، حل شود.
وی با بیان اینکه سهمیه نان گنبدکاووس در سال آینده با کاهش روبرو نخواهد شد و 2 هزار کیسه نیز افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: با پیگیری هایی که انجام شد و استفاده از ظرفیت های استانی، سهمیه آرد نه تنها کاهش پیدا نکرد بلکه 2 هزار کیسه نیز به آن اضافه شد.
شخصا به حوزه آرد و نان حساس هستم
فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه ادامه بازرسی ها در ایام عید و تعطیلات انجام می شود، افزود: به عنوان نماینده دولت در گنبدکاووس از ظرفیت های شهرستان برای حمایت از مجموعه نانوایان هرآنچه در توانم لازم باشد، انجام می دهم و امیدوارم در سال 96 انتخابات با افتخار و سرافرازی در گنبد و همراه با سلامت و کاملا قانونی با صیانت از آرای مردم و مشارکت حداکثری، آبرومندانه و شرافتمندانه برگزار شود.
عبدالقدیر کریمی ، با تاکید بر اهمیت و جایگاه بالای این کارگروه در حوزه تصمیم گیری، افزود: ان شالله با بازرسی هایی که در ایام عید انجام می شود، مشکلی در زمینه نان و آرد وجود نخواهد داشت، شخصا خودم به حوزه نان حساس هستم.
فرماندار ویژه گنبدکاووس در ادامه جلسه با تقدیر و تشکر ویژه از همراهی خبرنگاران در جلسات و پوشش رسانه ای اقدامات دولت، گفت: اگر کارمند و یا مدیر نبودم،به خاطر علاقه شدیدی که به حوزه رسانه و خبر دارم، رقیب جدی برای خبرنگاران می شدم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو