گروه : اجتماعی /

شناسه: 3584

09 فروردین 1403 19:16

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس آموزش و پرورش گنبدکاووس:  نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در گنبدکاووس برگزار می‌‎شود

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز بیست و چهارم فروردین ماه در گنبدکاووس برگزار می‌‎شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، فرج الله رزاقی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال بزرگداشت هفته معلم با رویکرد متفاوت برگزار می‌شود و قرار است از 46 معلم نمونه استانی و شهرستانی با توجه به وضعیت مدارس به‌صورت قطبی و در پنج قطب تجلیل شود.

رئیس آموزش و پرورش گنبدکاووس افزود: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز نیز با رویکرد جذب خیران جدید در پایان هفته برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ساعت 9 صبح روز  پنج شنبه 24 فروردین در باشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

رزاقی اظهار کرد: در حال حاضر 12 آموزشگاه در 12 روستاهای حوزه شهرستان توسط خیران در حال ساخت است و 7 مدرسه تخریبی نیز به خیران معرفی شده که در صورت موافقت و رفع مشکلات، عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و در راستای طرح خوداتکایی بین دانش‌آموزان، این طرح در یکی از مدارس مرزی داشلی‌برون اجرا شد.

رزاقی خاطر نشان کرد: در این طرح با هزینه 3 میلیون ریال به کشت قارچ پرداخته شد که این کشت به مرحله برداشت رسیده و ضمن جبران هزینه کاشت، روزانه بیش از 10 کیلو قارچ برداشت می‌شود و هنوز یک سوم محصول باقی مانده است.

وی ادامه داد: تعداد 44 هنرجوی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار ودانش گنبدکاووس به مسابقات علمی کشور راه یافتند که بیشترین آمار قبولی در استان از گنبدکاووس است.

رزاقی گفت: این هنرجویان در آزمون کشوری که 21 فروردین ماه امسال برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: در ایام نوروز 8 هزار و 866 نفر مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی در 14 واحد آموزشی، 19 سوئیت و 113 کلاس اسکان یافتند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو