گروه : اجتماعی /

شناسه: 6019

01 اردیبهشت 1403 11:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اجرای طرح اشتغال بانوان آسیب‌پذیر در مناطق آسیب‌پذیر گنبدکاووس

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: اجرای طرح اشتغال بانوان آسیب‌پذیر در محلات شهید شوشتری شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با موضوع فعالیت در مناطق طرح شهید شوشتری در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: توسط 2 بانوی کارآفرین کشوری از حوزه شهرستان گنبدکاووس, طرح اشتغال بانوان آسیب‌پذیر با ارائه آموزش‌هایی به آنها و توانمندسازی این گروه هدف, این طرح در دهه فجر سال جاری آغاز شد.

وی افزود: در این طرح ضمن آموزش‌های لازم توسط این 2 بانو به بانوان, اشتغال آنها نیز فراهم می‌شود و امید داریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط این طرح با موفقیت اجرا شود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: پیرو مصوبه شورای هماهنگی مبارزه موادمخدر استان, همایش پیاده‌روی خانوادگی با پخش از شبکه سوم سیما در 11 اسفند ماه سال جاری در گنبدکاووس برگزار می‌شود و ما یکبار دیگر مشارکت و حضور گسترده مردم شرق به ویژه شهرستان گنبدکاووس را در این همایش اثبات خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: انتظار داریم در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای مشارکت و حضور گسترده مردم در همایش پیاده‌روی خانوادگی, اصحاب رسانه, خبرنگاران و صدا و سیما پیش از گذشته ما را همراهی و کمک کنند تا از این امکانات و ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

کریمی یادآور شد: روز چهارشنبه با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور در روستای مرزی کرند از توابع شهرستان گنبدکاووس اهدای سند خواهیم داشت.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: پیرو مصوبه شورای هماهنگی مبارزه موادمخدر استان, همایش پیاده‌روی خانوادگی با پخش از شبکه سوم گفت: در سال 96 جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر, با نظم و کیفیت بسیار خوبی برگزار شد و تلاش کردیم و تلاش داریم تا دغدغه‌های حوزه طرح شهید شوشتری با جدیت ادامه یابد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو