گروه : اجتماعی /

شناسه: 8210

29 اسفند 1402 07:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیر پایانه مرزی اینچه برون در گلستان خبر داد؛ افزایش 50 درصدی تردد ناوگان باری در مرز اینچه برون گلستان

مدیر پایانه مرزی اینچه برون در گلستان از افزایش ترددهای ورودی و خروجی ناوگان بین المللی از مرز اینچه برون در تیرماه سال جاری خبرداد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما، محسن عامریون مدیر پایانه مرزی اینچه برون در گلستان از افزایش ترددهای ورودی و خروجی ناوگان بین المللی از مرز اینچه برون در تیرماه سال جاری خبرداد و گفت: علیرغم کاهش روند تردد کامیون از ابتدای سال در مرز، در تیرماه سال جاری با افزایش بیش از 50 درصدی رشد تردد ها نسبت به تیرماه سال قبل مواجه بودیم .

وی افزود: عبور ناوگان حامل بار صادراتی از مرز اینچه برون در تیرماه 98 قریب به 67 درصد و عمدتا به ترکمنستان بوده و در مدت 4 ماهه سال 98 بمیزان 43 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است که در نوع خود قابل توجه می باشد.


به گفته مدیر پایانه مرزی اینچه برون در گلستان، تردد (ورود و خروج) مسافرین نیز در 4 ماهه سال جاری از مرز نسبت به سال گذشته حدود 66 درصد رشد را نشان می دهد .

پایانه مرزی اینچه برون با 50 هکتار وسعت، تنها مرز رسمی کشور در استان گلستان بین ایران و ترکمنستان است که تمام مرادوات اقتصادی اجتماعی بین دو کشور از طریق آن انجام می شود و 55 کیلومتر تا آق‌قلا و 75 کیلومتر تا گرگان مرکز استان فاصله دارد.

انتهاي پيام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو