گروه : اقتصادی /

شناسه: 2238

10 فروردین 1403 03:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان:  40 جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا تا پایان امسال برگزار می شود

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: تا پایان امسال 40 جشنواره فرهنگ و اقتصاد در روستاهای منتخب استان برگزار می شود.

به گزارش قابوس نامه، علی نصیبی با بیان این مطلب از تخصیص اعتبارات بند"واو" بودجه به حساب استان خبر داد و افزود:این اعتبارات مخصوص 185 پروژه عمرانی در روستاهای استان به میزان 4 میلیارد و 600 میلیون تومان است.
وی افزود: علاوه بر این 15 دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی در اختیار روستاهای استان قرار می گیرد.
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان در ادامه گفت:  40 طرح گردشگری با اعتبار هر کدام یک میلیارد ریال در 40 روستای استان اجرا شده است.
نصیبی با بیان اینکه تا پایان امسال 40 جشنواره اقتصاد مقاومتی در روستاهای منتخب استان برگزار می شود، افزود:از15 تا 18 دی ماه نیزنمایشگاه بین المللی تهران در سالن های 10 و 11 روستاییان هر شهرستان غرفه هایی دارند که توانمندی های تولیدات صنایع دستی و جاذبه های گدشگری خود را به نمایش قرار دهند.
وی در پایان با اشاره به برگزاری جام فجر دهیاران و شوراهای بخش در گنبدکاووس، تصریح کرد:دغدغه مهم بخش استانداری افزایش روحیه نشاط و شادابی اجتماعی است که امید می رود که در آینده مسابقات المپیاد ورزشی دهیاران را در روستاهای گلستان برگزار کنیم.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو